פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/02/07 יזמתי שיחה לחברת סלקום על מנת לברר כיצד מתכוונים להעלות למנוי שלי את המחיר. שוחחתי עם נציגה בשם אורטל מצוות 79 אשר אמרה לי שיעלו לי את התעריף לדקה ב4.5 אגורות ושאר הדברים נשארים ללא שינוי. כמה הופתעתי כאשר קיבלתי את החשבונית ובה גיליתי שמעבר לתעריף לדקה, העלו לי גם את דמי המנוי וגם את חבילת הSMS.ברשותי חבילה של 200 SMSים בעלות חודשית של 19.90 ש"ח. חברת סלקום החליטה על דעת עצמה להרחיב לי את החבילה ל 250 SMSים ולהקפיץ לי את המחיר- ללא ידיעתי- ביותר מ-100%, ל 49.90 ש"ח לחודש. יתרה מכך, סה"כ שלחתי 202 SMSים וחברת סלקום, בשיא חוצפה, גם גבתה את המחיר החדש של 49.90 ש"ח וגם חייבה אותי בתעריף הנוסף של SMSים עפ"י החבילה הישנה- כלומר גם חוייבתי 49.90 ש"ח וגם חוייבתי בעוד 77 אגורות לפני מע"מ עבור 2 הSMSים. היום, בתאריך ה 27/3/07 שוחחתי עם נציגה בשם גלי שאמרה לי כי חברת סלקום רשאית להקפיץ מחירים כרצונה והייתה מוכנה להחזיר לי את ה77 אגורות עבור 2 הSMS הנוספים. מכיוון שלא יודעתי מראש על עליית מחיר חבילת הSMS, למרות שאני כן יצרתי קשר מבעוד מועד וביררתי ומכיוון שלא נראה לי הגיוני שחברת סלקום תעדכן מחירים רטרואקטיבית, אני דורשת את כספי בחזרה- סה"כ 30 ש"ח כולל מע"מ. ביקשתי לבטל את החבילה לאלתר ונמסר לי מגלי כי החבילה תתבטל החל מה 7.4.07- כלומר, עומד לצאת לי חיוב נוסף של 49.90 ש"ח במקום 19.90 ש"ח. אני דורשת לבטל חיוב זה (כמובן, את החלק היחסי- 30 ש"ח). חשוב לי לציין כי לא ברור לי מדוע חברת סלקום החליטה דווקא להעלות את המחירים ללקוחותיה הותיקים. מכיוון שיש לי מכרים עם אותה החבילה, שלהם לא הועלה המחיר, שאלתי את גלי מדוע להם לא העלו ונעניתי שזה מכיוון שהם התחברו אחרי לחבילה.
כספי סוג הנזק :
החזרת חיוב של 30 ש"ח כולל מע"מ ואי חיוב נוסף של 30 ש"ח כולל מע"מ פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' דורנבוש בקשר לעדכון תעריפים ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה+ פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה