פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מידע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום מסרבת לתת לי דפי פירוט שיחות למספר 0528233777, שהפכתי אותו היום לקו טוקמן בעקבות אי אימון בחברה, סלקום טוענת שלא חתמתי על מסמכים בנושא זה, הנציגים ממש עינו אותי, עוגמת נפש התלוותה לי כל היום, ולא נתנו לי מה שמגיע לי
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת דפי פירוט שיחות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' אלאדין בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה