פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאזן שלילי במכשיר טוקמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הורי רכשו לאחי הקטן מכשיר טוקמן של סלקום לאחר שהבינו כי יתרונו הגדול של המכשיר הוא שליטה מלאה בהוצאותיו.
במשך זמן רב דאגו הורי להטעין את המכשיר באמצעות כרטיס אשראי דרך המענה הטלפוני ב 100 ש"ח בלבד בכל חודש - הסכום שהוקצב לאחי בלבד.

בחודש שעבר החליטו הוריי לא להטעין את הטוקמן לאחי (מסיבות אישיות).
אחי המשיך להשתמש במכשיר, וללא אפשרות מעקב אמיתית על צריכתו, המשיך לחייג כרגיל. הוא הניח שאם מאפשרים לו לחייג, כנראה שנשארה לו יתרה...

החודש התקשרו הוריי להטעין את הכרטיס שוב ב 100 ש"ח.
להפתעתם המוקד התריע בפניהם כי המאזן נמצא *בחוב* של 103 ש"ח והטענה של 100 ש"ח אפילו לא תסגור את החוב ולא תאפשר חיוג.
לאחר שביקשו לברר את פשר החוב ( הרי טוקמן אמור לאפשר שליטה בהוצאות)
טענו נציגי החברה כי החוב נוצר עקב כך שבחודשיים קודם לכן מישהו טען "בטעות" את הטוקמן באמצעות כרטיס אשראי (לא כרטיס האשראי שלנו !)
ולאחר חודשיים משהבין כי הטעין קו לא נכון, ביטל את העסקה, קיבל את כספו חזרה והקו של אחי נשאר בחוב של 103 ש"ח.

הנושא תמוה בעיני - המסלול אמור לאפשר שליטה מלאה בהוצאות, היינו לא תוכל לדבר כל עוד לא שילמת מראש.
העובדה שהכרטיס הוטען ע"י סלקום בטעות היא בעיה של סלקום !

נכון כי אחי השתמש בשיחות בשווי החוב, אך עשה זאת בתום לב שכן הניח כי נשארה לו יתרה, והורי שמממנים את המכשיר לא צריכים לספוג את החוב שנוצר !

לאחר שפנו הורי למוקד התלונות של עמוס שפירא בטלפון 052-3669999,
חזרה אליהם נציגת שירות, וטענה כי האחריות היא על המשתמש והילד היה צריך לשים לב שהוא מדבר מעבר למה שהוקצא לו.
לטענתה טוקמן *אינו מבטיח* למשתמש שלא יכנס לחוב, והעובדה שמישהו ביטל עסקה היא לא בעיה שלהם. היא לא הסכימה לבטל את החוב בשום מקרה.

לאחר טענותיה פנו אליי הורי בבקשה לעזרה שכן חשו נבגדים מהבטחתם של סלקום לשליטה בהוצאות.

התקשרתי למוקד המכירות של סלקום ב *123 והתעניינתי במסלול טוקמן.
ברשותי הקלטה מלאה של השיחה עם נציג המכירות בשם פאדי (3 דקות של שיחה).
שאלתי את הנציג האם טוקמן מבטיח לי שליטה מלאה בהוצאות הילד כך שבשום מקרה יהיה אשר יהיה לא יוכל להיווצר חוב בחשבון.
נציג המכירות הבטיח לי שוב ושוב בצורה שאינה משתמעת ל 2 פנים כי המסלול מבטיח לי זאת ,
והחוב היחידי שעלול להיווצר הוא עד 5 שקלים במקרה שנגמר הכסף שהוטען במהלך השיחה האחרונה,
ואז מאפשר המכשיר להשלים את השיחה מבלי לנתקה עד לחוב של 5 שקלים בלבד.
שאלתי אותו אם מישהו אחר יכול להטעין לילד את הכרטיס ואז לבטל את העסקה.
וכך ליצור חוב, הנציג טען בתוקף שמצב זה אינו אפשרי.

לאור זאת ברור כי סלקום אינה עומדת מאחורי הבטחות נציגי המכירות שלהם !
מדובר כאן לעניות דעתי בהטעית הציבור !
הנציגה שטענה כי חוב הוא לגיטמי פשוט לא תואמת את טענת נציג המכירות שלהם.

לאחר הבהרה זו התקשרתי שוב למוקד של עמוס שפירא והשארתי תלונה נוספת על אותו מספר, בבקשה ליצור איתי קשר שוב.
עבר שבוע אבל לא טרחו ליצור איתי קשר.

בחודש האחרון מסתובב אחי עם מכשיר חסר ערך שאינו מאפשר לו לחייג או לשלוח SMS או לדווח להורי על מקום המצאו.

לאור זאת אבקש מסלקום לבטל את החוב לאלתר ולמנוע מצב עתידי של היווצרות חוב בקו.

כאמור ברשותי קובץ המכיל את השיחה עם נציג המכירות ואשמח לספק עותק שלו לנציגי אתר תלונה או נציגי סלקום בכל דרך שירצו.

כמו כן אינני מפרט כאן את שם בעל הקו או מספרו מפאת פרסום פרטים אלו לכלל הגולשים באתר
אך אשמח לספק את הפרטים באופן פרטי לנציגי אתר תלונה או נציגי סלקום.

בתודה מראש,

אלי
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אופק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה