פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף מהחשבון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפניי כחודשיים קבלתי ממקום עבודתי טלפון של חברת סלקום. חתמתי על טפסים בהם סוכם כי עד סכום של 400 ש"ח , המעביד ישלם את החשבונית החודשית , וכי על כל סכום שמעל ל400 ש"ח , אני אשלם דרך חשבון הבנק שלי.
בחודש שעבר בדקתי מה סכום החשבונית החודשית , נאמר לי כי הסכום הכולל היה 220 ש"ח , אך לצערי הסכום ירד מחשבון הבנק שלי ולא ממקום העבודה. כועס מאוד , פניתי אל שירות הלקוחות של חברת סלקום , שם נמסר לי לפנות אל האיש שמרכז את הנושא בחברתי (מכיוון שמדובר בחברה גדולה לה יש מאות מנויים בסלקום). פניתי אליו , ואכן לאחר כ 10 ימים הוחזר הסכום לחשבון הבנק שלי. ביקשתי לוודא כי טעות כגון זו לא תחזור שנית , והובטח לי כי מדובר בטעות חד פעמית.
היום התקשרתי לחברת סלקום בכדי לברר מהו הסכום של החשבונית החודשית. נאמר לי כי הסכום הכולל הוא 367 ש"ח כולל מע"מ אשר ירדו דרך... ניחשתם נכון - חשבון הבנק שלי.
כשביקשתי שיימצא פתרון מיידי לנושא נתקלתי בנציגות , אשר ביקשו "להרוויח זמן" (מכיוון שמדובר בחג הפסח). לאחר דין ודברים סוכם כי הנושא ייבדק.
כיצד ייתכן שחברה כ"כ גדולה עושה את אותה טעות פעמיים?
נמאס מהיחס הגרוע ומהמחשבה שחשבון הבנק הפרטי שלי הינו הפקר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא + פיצוי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסרף ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה - פניות הציבור
תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסרף ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה - פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה