פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליית תעריפים ושינוי הסכמים ללא ידעתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית של חודש מרץ הבחנתי שאני משלמת 50 ש"ח על חבילת הודעות.
עד לחודש זה במשך השנה וחצי האחרונות היתה לי חבילת הודעות של 200 ס.מ.ס בחודש עליה שילמתי 20 ש"ח.
כאשר התקשרתי לנציג השרות והסברתי לו שאין לי צורך בחבילה החדשה ושזה לא מקובל עלי ששינו לי את החבילה ללא ידיעתי הוא אמר שהוא מתנצל אבל זה שדרוג שכולם עוברים ושסלקום הפסידה עלי בחבילה הקודמת.
אני אמרתי לו שאין לי שום רצון בחבילה חדשה ושהם לא יכולים לשנות הסכמים ככה סתם בלי להודיע לי ושאני דורשת לחזור להסכם הישן שלי ולקבל את הכסף שנגבה ממני בחזרה
הוא טען שנציע בחיר יתקשר אלי אך זה לא קרה.
ביום שאחרי התקשרתי שוב וגם הפעם שמעתי את אותם תירוצים אך מנציג שירות אחר, נציג בכיר יותר אכן התקשר אלי אך שום פיתרון לא התקבל.
אני דורשת פיתרון ויודעת שמבחינה משפטית הפרת הסכם חד צדדית על ידי החברה ושינוי הסכם ללא ידעתי לא תקף ואני דורשת לקבל פיתרון
כספי סוג הנזק :
חזרה לתעריף ולהסכם הישן והשבת הכסף שנגבה ממני לא כדין פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בלום בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בלום בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה