פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה בחברת סלקום מרכז שירות בקניון שבעת הכוכבים נושא התלונה:
לייבו אורי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף פברואר רכשתי שני מכשירי דור 3.5 של סלקום . התנאי שלי לביצוע העסקה היה אפשרות לגלישה דרך הטלפון , קרי שישמש כמודם. נציגת השירות ממרכז השירות שהייתה מאוד אדיבה הסבירה חזור והסבר וענתה לכל שאלותיי בנושא והבהירה כי אכן אקבל נפח של 100 מגה גלישה כמודם !! , כחלק מהמסלול שבחרתי . עליז וטוב לב קניתי מכשיר שני לאשתי בהנחה של 75 % עפ"י תנאי המבצע.
לדאבוני כבר למחרת הקניה התברר לי ע"י המוקד הטכני של סלקום כי איני רשום לשום חבילת DATA ! . בצר לי פניתי לנציגה שמכרה לי את המכשירים ומכאן ועד היום החלו תלאותי ויסוריי .
1. נאמר לי שלא הבנתי
2. לאחר שהתברר שאכן הצדק איתי , התנהלה סחבת בענייני כחודש
כאשר אני עובר כ10 נציגים ובכל פעם מספר את סיפורי מחדש
3. כשפונים למוקד השירות של סלקום *123 / *320 הם מחזירים את הטיפול
למרכז השירות שמכר לי . אין אחריות ברורה אין נקודת קשר יחידה
למה אים POC לתלונות ?
4. ביינתים הצליחו להמציא עבורי מסלול עם הטבה כך שאשלם על חבילת אינטרנט בנפח 100 מגה בעלות 48 ש"ח לחודש אבל בעצם אזוכה.
5. בתאריך 28.3.2007 יצרה עימי קשר מנהלת ממרכז השירות שבהרצליה והכריזה שיש פתרון והחל מהיום אני יכול לבצע גלישה כמודם ע"פ הפתרון המוצע
כמובן שקשה היה לי להאמין שעינוי שלי תם ולכן חזרתי ושאלתי את המנהלת שקוראים לה שמרית האם זהו סיכמנו , סגור אני יכול כבר לגלוש ? והיא בקוצר רוח לא הבינה להרגשתי וענתה כן חיובי הכל בסדר. לזכותה אומר שהיא העבירה הוראת זיכוי על כ 80-90 ש"ח על החיוב שבוצע לי טרם ידיעתי שיש בעיה ואין לי חבילה .
אבל ...... להפתעתי הבוקר בעת בדיקה מול המענה הממוחשב של סלקום הרי שחוייבתי ע"ס 350 ש"ח על DATA בעבור 33 מגה !
פניתי מיד ל*320 מוקד האינטרנט של סלקום והם להפתעתי לא רואים את מה שהבטיחה שמרית מקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. וטוענים שדיברו עם המרכז בהרצליה ולא הובטח לי הדבר . זו רמאות !!!! כך הובטח לי , אני נשבע !!!!
שיוציאו את ההקלטות וישמעו מה הבטיחה לי , (אני מקווה שיש להם תרבות של הקלטות)
האם אין זו רמאות ? עד מתי נקבל כזה יחס מחברה זו ?
אני לקוח בקושי חודש בסלקום , אין ספק זו קבלת פנים נהדרת
ביאושי טלפנתי אל מנכ"ל סלקום בטלפון 052-3669999 כפי שפוסם באינטרנט
אך קיבלתי משיבון .
אבקש את עזרתכם בסיום הפרשה העגומה , מבחינתי אני מוכן להחזיר להם את הטלפונים ! כך ( ברמאות ) לא אמורה לנהוג חברה כל כך גדולה ומתקדמת .
ונזק כספי סוג הנזק :
לזכותי על החיוב של DATA החל מ28.3.07 ועד היום ולחייב על חבילת DATA של 48 ש"ח לחודש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר לייבו בקשר לפנייתו וטיפלו בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר לייבו בקשר לפנייתו וטיפלו בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה