פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת סלקום לא מבטלת לי חשבון מזה מספר חודשים למרות בקשות חוזרות ונשנותde נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
דוכן של חברת סלקום באוניברסיטה העברית הציע לי לבחור מסלול חדש במחירים זולים יותר. הסוכן טען שהמסלול בו הייתי נמצא ניתן לביטול ואינו כולל התחייבות. אך פניות חוזרות ונשנות לחברת סלקום לא הניבו תוצאות. הם לא ביטלו לי את המסלול הישן, וכך נאלצתי לשלם כל חודש מחיר כפול.

הטלפון הנייד נמצא בבעלות אמא שלי - אך למרות שהיא באה למרכז השירות שלהם, הם לא ביטלו. כשאני באתי (למרכז השירות בירושלים, ברחוב כנפי נשרים) הם טענו שהטלפון הוא בבעלות אמא שלי ולכן אני איני יכול לבטל אותו.(למרות שהמכשיר רשום גם על שמי, ואני משלם עליו)

אחרי שביקשנו לבטל אותו לראשונה (במרכז השירות שלהם בכפר סבא), במקום לבטל אותו ישר, הם החליטו שמרכז שירות הלקוחות שלהם צריך לדבר איתי לפני הביטול, למרות שהודעתי להם שהמכשיר מקולקל ואין להם סיכוי להתקשר אלי. (והייתי במילואים, לכן הטלפון בביתי לא היה אופציה)

בפעם אחרת באנו יחד, אימי ואני, לדוכן שירות (באוטו דיפוט שליד קניון רננים) שטענו שהחשבון שלי מבוטל כבר. אך שיחת טלפון למרכז השירות שלהם הבהירה לי שהחשבון לא מבוטל.

אחרי פניות כה רבות של אימי ושלי על מנת לבטל את המסלול הישן ואחרי מספר חודשים שבהם אני משלם על שני מסלולים (אני סטודנט שמממן את עצמו מחסכונות ואינני עובד) איבדתי את האמון בהם שיש משהו שיגרום להם לבטל את המסלול.
כל פניה למרכז לשירות לקוחות כרוכה בנסיעה לעיר (אימי גרה ועובדת במרחק שעה נסיעה מהעיר)
כמו כן אני רוצה לקבל את הכסף אותו שילמתי לחינם בחזרה (שילמתי על שני מסלולים והשתמשתי באחד)

תודה רבה וישר כח.
כספי סוג הנזק :
ביטול המסלול הישן שלי בסלקום והחזרה של הכסף אותו שילמתי לחינם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יפין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. עופר- פניות הציבור. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יפין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. עופר- פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה