|
|
|
|
|
|
בקשה לגביית כסף לתיקון מכשיר כאשר ישנם כל הביטוחים הנלווים. |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
אני לקוח עסקי לא מעט שנים בסלקום והחשבון החודשי שלי כבודו במקומו.
אך כל פעם ישנה בעיה אחרת, נכון לרגע זה המכשיר אינו תקין ובמחלקת התיקונים בחוצות המפרץ הם טוענים כי יש קורוזיה כתוצאה מרטיבות והשתתפות עצמית של כ 200 שקל. אני אינני מוכן לשלם אגורה אחת שחוקה. גם כשביקשתי אחראי מ שירות לקוחות טל,יצר איתי קשר בחור בשם אלקס אחראי מחיפה. בחור נחמד אבל שירות ופטרונות לבעיות ,ממנו והלאה אדם מרובע ושבלוני מאוד .
בקיצור המכשיר שברשותי משרט עסק ואסור שיעמוד ללא פעילות ,מה שיקרה בקרוב. אתם האופציה האחרונה לתיקון הבעיה. אם לא תמצאו אותי בחברה המתחרה וזה לא איום. תודה
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
נגה - פניות הציבור סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מזרחי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מזרחי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|