פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג שהגיע למכור ולא הסביר מהות החוזה נושא התלונה:
פניו אסתר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרה נציגה כביכול מסלקום קבעה פגישה ללא התחייבות הגיע נציג לביתינו ישב עם אימי אישה שלא מבינה כלל במכשירים לא יודעת להשתמש ובקושי רואה את הלחצנים בשביל להשתמש הנציג ראה שאחנה בקיאה שלא מבינה אמר לה כי המכשיר שלה פטולט המון קרינה כאילו יש מכשיר שלא פולט, שיקר לה במצח נחושה ומה גם שלא הזכיר כי אם מחזירה את המכשיר דבר שניתן לעשות עד 14 כמו בכל חברה משלמת פחת בסך 240 ש"ח כשדיברתי איתו הבת של הלקוחה ניתק לי את הטלפון טוען כי לא מוכן לתת מס של המנהל שלו ולא יגיע לקחת את המכשיר חזרה אם לא תשלם את הקנס בסלקום כבר לא מכירים בה ולא מוכנים לעזור למי ניתון לפנות??למה שמישהו ייכנס לביתינו יעבוד על אישה תמימה?ולא יזכיר פרט כה חשוב??כי הרי הוא ראה שאינה יודעת להשתמש במכשיר משוכלל שכזה הרי בגלל חוסר בקיאותה הייתה עם מכשיער פשוט וישן כמו שהיה לה.למה לא אמר כי לא ניתן להחזיר??הרי בכל חברה שמכבדת את עצמה ניתן להחזיר עד 14 ומשלמים את השיחות שדיברו זה ברור
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר ללקוחה להחזיר את המכשיר ללא תשלום פחת שעליו לא ידעה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' פניו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' פניו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה