פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלו מחירים פי 250% בלי להודיע!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
להפתעתי גיליתי כי מחירי חבילות הSMS של סלקום עלו מ-19.90 לחודש - ל49.90(!!) וזאת בלי להודיע לי. תוכל לגלות את זה רק כאשר תקבל את החשבונית הבאה, ושם רשום שהמחיר עלה. ושכבר שילמת.
רויטל סבג, מנהלת המוקד של סלקום, אמרה שלא ניתן לקבל החזר על החבילה מתחילת החודש, ושהיה רשום בעיתון לפני חודשיים כי סלקום עומדת להעלות את תעריפיה. היא מסכימה כי לא צויין במפורש לגבי מה התעריף עלה, ולא צויין כי הם יעלו פי 250%.
זאת למרות, שהיא מודה, שמכיוון שאני חייל, הSMS במחיר החדש יקרים יותר(!) מהמחיר שאני משלם ללא חבילה, ואמנם אני משלם דמי מנוי על החבילה (49.90 כאמור), אבל למעשה המחשב מתעלם ממנה, מכיוון שהוא נותן לי לפי הזול (שזה מחיר SMS בודד במסלול חיילים).

אני המום מהעזות שלהם להעלות למחיר שידוע שאיננו משתלם, ולא להודיע דבר, עד אשר תקבל את החשבונית הביתה.
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר הכסף מיום העלאת התעריף ועד ליום בו גילית ובטלתי את החבילה. וכן פיצוי על העגמה והטרחה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טבצניק ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טבצניק ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה