פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בכרטיס האשראי במשך חצי שנה למרות שביקשתי להקפיא /לבטל את הקו נושא התלונה:
פישר / סניור טליה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
בתאריך 20.8.2006 התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם (*052 מהסלולארי) על מנת לבטל את הקו עקב נסיעה לחו"ל.
הנציג שאל אותי לכמה זמן אני נוסעת ואני עניתי שאין לי מושג זה יכול להיות לכמה חודשים או כמה שנים. הנציג אמר לי אם את לא יודעת לכמה זמן תסעי אולי עדיף במקום לבטל להקפיא את הקו ואז את לא תשלמי בכל אופן שום תשלום מבחינתך חוץ מהתשלום שיורד מחברת האשראי על קנית הטלפונים אבל לסלקום על השירות לא תשלמי בכלל וככה תוכלי לשמור על מספר הטלפון שלך.
הקשבתי לעצת הנציג הרי בשביל זה הוא יושב במוקד וזה תפקידו והקפאתי את הקו ונסעתי כמתוכנן לארה"ב.
לאחר תקופה בארה"ב נמסר לי ע"י אמא שלי שסלקום ממשיכים לחייב אותי עבור 2 הטלפוניםשלי ושל בעלי, ניגשתי לאינטרנט ובדקתי און ליין עם הבנק ולהפתעתי גיליתי שסלקום מחייבים אותי בכל חודש סכום שונה שעולה על 100 ש"ח.
אמא שלי התקשרה למרכז השירות ושם נמסר לה שהנציג הטעה אותי ובגלל שכבר חייבו אותי אין אפשרות להחזיר את הכסף.
לשאלתי : האם אני צריכה לשלם על הטעות של הנציג ?
אני זאת שרציתי לבטל את 2 הטלפונים והנציג שכנעה אותי להשאיר את הקוים ולא לבטל רק להקפיא כי אני לא משלמת כלום על ההקפאה אז למה לי לא לשמוע לעצתו הרי בשביל זה הוא נמצא שם לעזור ללקוחות לא ?
למה אני צריכה לשלם על טעות שלכם ?
לאחר שיחה של אחד הנציגים של סלקום עם אמא שלי שהיא מיופת כוח בחשבון שלי נמסר לה שאחד הנציגים עשה טעות ומשם זה התגלגל הלאה למסכת של טעויות (השיחה מוקלטת באישור הנציג כמובן שהוא מודה על הטעות של סלקום)
ובגלל טעות אנוש המשיכו לחייב אותנו והם מתנצלים על כך והם יפסיקו את החיובים בתמורה לאחד המכשירים שלנו כי לקחנו מבצע של 1+1 אבללללל אני כבר מסרתי מכשיר אחד בתמורה לשידרוג ויש בידי את הטפסים לשידרוג אז למה אני צריך להחזיר מכשיר אחד אם אני עדיין ממשיך לשלם עליו. ??? .
בשיחה עם חברת ישראכרט וביעוץ שלהם חסמתי את סלקום דרך כרטיס האשראי והם לא יכולים לבצע שום חיוב מהכרטיס שלי בעתיד כי הם חסומים.
עכשיו לשאלתי הגדולה למה אתם לא יכולים להחזיר לי את החיובים מחודש אוגוסט ועד היום ??? הרי כבר הודתם (ויש לי הוכחה מוקלטת) שעשיתם טעות ביעוץ לא נכון במרכז השירות ומשם זה התגלגל לטיפול לא נכון של העובדים במחלקות השונות והכל מוקלט) אז אני דורש במידי החזר של 1000 ש"ח לחשבון הבנק שלי על הכסף שלקחתם ממני בעקבות טעות שלכם ועל הזמן והשיחות שביזבזתי מניו יורק לישראל (כן גם זה עולה כסף) ועוגמת הנפש ובמידה וכל זה לא ישולם לי במהרה אני אפנה לבית המשפט מיד עם חזרתי לארץ עם כל הקלטוןת עם הנציגים שמודים בטעות של חברת סלקום ואז הסכום של התביעה יהייה הרבה יותר ממה שדמיונכם יכול לתאר.
בקרוב אני חוזרת לארץ ואם עד אז לא תזכו את חשבוני אני יאלץ לפנות לבית המשפט עם הקלטת של אותה שיחה עם הנציג שלכם (כן אני שומרת את כל השיחות שלי עם נציגי ביטוח פלאפונים וכל מי שרוצה לגבות ממני כסף על מנת להוכיח את האמת כמו שקורה במקרה שלנו) ואז אתם תצטרכו להחזיר לי את הכסף שנלקח ממני ולשלם לי ריבית והצמדה + פירסום שלילי שאני מכינה על סלקום.
אני כרגע עדיין בחול בעוד חודש לערך חוזרת אבל אתם יכולים לדבר עם מיופת כוחי שזאת אמא שלי בטלפון : 049570095 שמה שריאל פישר
בכבוד רב
טליה ואבישי סניור
הטלפונים שלי בחול הם : 7186125786
כספי סוג הנזק :
החזר מידי של הכסף מתאריך 20.8 ועד היום + פיצוי על עוגמת הנפש והטלפונים שאני מבצע מניו יורק הרחוקה וממתין שעות על הקו ומשלם על השיחות בדולרים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פישר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. עופר- פניות הציבור. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פישר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. עופר- פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה