פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכניסו אותי לשרות שלא בקשתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום
לפני מספר שבועות התקשרתי לנציג שרות של סלקום לשאול על מבצעים כדי לנסות להוזיל את חשבון השיחות שלי החודשי, לאחר השיחה אמרתי שאחשוב ואם אחליט על תכנית אחזור אליהם, ולא חזרתי. פתאום בחשבון החודשי הנוכחי אני רואה חיוב קבוע של 142 ₪ לא כולל מע"מ. כאשר פניתי אליהם הם אמרו שזאת התכנית שהזמנתי, שהתחייבתי לשנה וחצי ואם אצא מהתכנית אשלם קנס של 700 ₪. אמרתי להם שיוכיחו לי שהזמנתי אבל אין להם שום הוכחה-לא חתימה ולא הקלטה- פניתי לקשרי לקוחות, ואפילו הגעתי לסניף וחיכיתי בתור זמן ארוך, אבל שם טענו שללא הרכזת הראשית הם לא יוכלו לעזור לי להוציא אותי מהתכנית הם ניסו להשיג את הרכזת, אבל ללא הצלחה כי הייתה באיזו ישיבה, הם הבטיחו לחזור אלי אבל אין קול ואין עונה. מה עושים? למרות פניותיי הרבות אליהם, הם לא מוכנים להוציא אותי בלי קנס, ואני לא הזמנתי שום תכנית. מה עושים?
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' לוי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה