פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכויים בזמן אויר על רכישת מכשיר, הטעיה, התחמקות מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר נוקיה 6070 ברשת מיניליין תקשורת, משווק מורשה של סלקום.
המוכרת הסבירה כי אקבל זיכויים על זמן אויר כך שהמכשר היה יוצא לי , לאחר הזיכוי, כ 7 שקלים לחודש.
לאחר חודש ראיתי כי אין זיכוי על המכשיר, יש חיוב על שרות אותו לא ביקשתי - חבילת גלישה. התקשרתי לברר - אמרו לי שאין זיכוי כפול וכיוון שכבר היו לי זיכויים על
זמן אויר במסלול (מסלקום באהבה) לא ניתן לקבל את הזיכוי שרשום לי בחוזה.
כשמכרו לי את המכשיר לא הזכירו את הנושא כלל. לא דיברתי איתם על המסלול, שלא נרכש דרכם בכלל, בסך הכל קניתי ברזל ממיניליין תקשורת. סלקום התנערו מאחריות, חזרו והפנו אותי למיניליין, למרות שאת הכסף ממני סלקום ידעו לגבות יפה מאד. במיניליין לא הסכימו להודות באחריות, לא הסכימו לבטל העסקה, אחרי שבועיים של טלפונים, פקסים, שוב טלפונים אמרו שמוכנים לבוא לקראתי ולתת לי את מהשכתוב בחוזה וגם כך מגיע לי, אבל יבטלו לי את הזיכויים שהיו לי לפני שרכשתי אצלם מכשיר. חוצפה. מטעים אנשים, מכניסים להם יד לכיס ואין עם מי לדבר. בסלקום הפסיקו לחזור אלי . התקשרתי ואמרתי שאני עוזב למתחרים. אם סלקום רוצה להרוויח עלי שלא ביושר 27 שקלים בחודש, היא תפסיד עלי בין 150 ל 200 שקלים של שיחות שילכו למתחרים.
במיניליין דיברתי עם הילה בסניף גבעתיים ועם מיכאל, מנהל ארצי.
בסלקום דיברתי עם שרית, ישראל, ואתי
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר נוטיס בקשר לשדרוג הטלפון ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה