פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 מכשירי דור 3 תקולים והתחמקות מאחריות ע"י חברת סלקום נושא התלונה:
נוי שי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 124 כתובת:
ת"א אבן גבירול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שי נוי ואני לקוח גאה (לשעבר) של סלקום, עד לפני כמה חודשים היה לי מכשיר 6230 שרק גרם לי לזרוק אין ספור שבחים על כמה שסלקום חברה נהדרת ומתעלה מעל המתחרות, כמובן שכשאני וחברתי החלטנו לקנות מכשיר חדש ביחד והיו מבצעים ב3 החברות של 1+1 לפני כמה חודשים לא היססנו לרגע ומייד ניגשנו למשווק של סלקום בנתניה ( עיר מגוריי באותה תקופה ) ורכשנו שני מכשירי 6280 דור 3 בסכום של 2500 ש"ח למכשירים לא כולל שירותים נלווים.

מהר מאוד הגיעו התקלות והגעתי לסלקום פעם ראשונה כחודש לאחר הקניה עם אחד המכשירים, התברר שהתקלה היא תקלה ידועה ו"עדכון גרסא" יסדר את הבעיה ( שהיתה כיבוי של המכשיר ותצוגת TEST MODE עד שמוציאים את הבטריה ). זמן קצר לאחר מכן הבעיה חזרה ושוב עוד עדכון גרסא והמכשיר שוב עובד כמו שצריך, ושוב עוד בעיות ועוד עדכון גרסא וחוזר חלילה.

סה"כ 3 עדכוני גרסא ועד היום התקלות ממשיכות לחזור ואף מתווספות תקלות חדשות, הייתי כבר מוכן להסתדר עם המכשיר כמו שהוא היה בהתחלה אבל אי אפשר לעדכן לגרסאות ישנות, האוזניית BLUETOOTH שלי כבר לא עובדת עם המכשיר, וזה נבדק מול סלקום שיש בעיה עם האוזניה שלי, שאגב עובדת עם כל המכשירים בארץ כולל 6280 שאין להם את הגרסא החדשה... כמו כן המכשיר מתכבה מדי פעם ואני מגלה שכל היום היה לי מכשיר בכיס והוא היה מכובה ( את המענה הקולי ביטלתי רק בגלל זה ) כמובן TEST MODE ועוד תקלות כמו ניתוקי שיחות, המכשיר מאבד את ההגדרות כל פעם שמכבים אותו ופשוט לא יאמן שמכרו מכשירים תקולים בלי ליידע לקוחות בכלל ( לי אישית יש עוד 2 חברים שמבלים כל יום שישי בבוקר בסלקום בתיקונים ).

כשניגשתי לפני שבוע לסלקום הם אמרו שיותר הם לא יוכלו לטפל בי כי המכשיר נקנה דרך "דינמיקה" ושהם לא היו צריכים לטפל בי מלכתחילה וזו היתה טעות - ( אחריות יצרן יש על המכשיר אבל לא אכפת להם ) את החשבון החודשי סלקום גובים ולא דינמיקה, ולא הגיוני שאחרי 3 פעמים ש"תיקנו" את המכשיר והוא רק נדפק יותר ויותר הם יתנערו מאחריות ויחזירו אותי למשווק שלהם.

אני ממש מאוכזב מסלקום, מיותר לציין שאני בקושי משתמש במכשיר אלא במכשיר הישן שלי (SK1400 מלפני 7 שנים שעובד מצויין בחברת פלאפון).

החשבון החודשי שלי היה כ400 ש"ח, להלן תקציר החשבוניות מהחודשים האחרונים ( על הקו עם המכשיר הדפוק ):

27/08/06 - 295.39 ש"ח ( חודש ראשון בשימוש עם המכשיר )
27/09/06 - 146.94 ש"ח ( התחילו הבעיות לאחר כמה חודשים )
27/10/06 - 82.63 ש"ח
27/11/06 - 67.64 ש"ח
27/12/06 - 165.96 ש"ח
27/01/07 - 137.43 ש"ח
27/02/07 - 139.14 ש"ח
27/03/07 - 60.96 ש"ח (לאחר עדכון הגרסא האחרון שמאז המכשיר זוועתי לגמרי)
23/04/07 - נכון להיום - 29.59 ש"ח כולל מע"מ!!! ( 4 ימים לפני סגירת החשבון לחודש אפריל )

אכזבתם.

"בשבילי הכוכב זה אתה"
תורידו מע"מ ועוד כ30 שקלים על שירותים נלווים כל חודש ותבינו שזה סכום ממש אפסי למישהו שעד לאוגוסט 2006 היה עם חשבון חודשי של 400 ש"ח פלוס.
כספי סוג הנזק :
מכשיר שיעבוד ( כרגע המכשיר דור שלישי אבל גם בתור דור ראשון הוא לא מתפקד ) פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר נוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה