|
|
|
|
|
|
תלונתי לא טופלה כלל,למרות טענת נציגת החברה גב' ליהיא שתלונתי טופלה. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
א"ת חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תלונתי מאד ישנה ומספרה 14254 מתאריך 29 באוגסט 2006 , התלונה על חברת סלקום.
בתגובה כתבה נציגת החברה הגב' ליהיא כי תלונתי טופלה באופן מלא.
זה שקר גס מאד ועלבון לאיטלגנציה של ציבור הלקוחות.
תלונתי לא טופלה כלל וכלל, העובדה היא שכל משפחתי עזבה את חברת סלקום כמחאה.
אחת מהשיטות של סלקום לחמוק מהסברים, היא לטעון לחיסיון לקוח,ואז לפרסם הודעה לאקונית וקצרה שהתלונה טופלה לשביעות רצון הלקוח.
פשוט בושה וחרפה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות פומבית . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ליהיא - פניות הציבור ס |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור ניסתה ליצור קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ולאחר שלא הושג מספר פעמים נשלח אליו תשובה בכתב, סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור ניסתה ליצור קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ולאחר שלא הושג מספר פעמים נשלח אליו תשובה בכתב, סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|