פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי מסלול < נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לבטל מסלול "משתלם לדבר" עקב מעבר לחב' אחרת, ידוע לי כי אני חייבת בחשבון מינימום ואני מבקשת לנצל אותו ב-SMS אבל בסלקום מחייבים אותי להשתייך למסלול בטענה שזה "דמי מנוי".
כשאני התחברתי התחייבתי לתשלום מינימום ולא להתחייב למסלולים כפי שהיום מחייבים בדור השלישי.
אבל היום הם לא נותנים לי את האפשרות להתנתק מהמסלול.
אבקש את התערבותכם
כספי סוג הנזק :
לאפשר לי לבטל את המסלול ולשלם להם את התחייבותי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור. שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' עמרם ופנייתה טופלה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה