פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית חבילת דור שלישי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי לשדרג את המכשיר לדור שלישי אך ללא חבילת דור שלישי שעולה 20 ש"ח כל חודש למשך 36 חודשים אני לא יכול לשדרג\להחליף. אני שמעתי בתקשורת שהשר ביטל את הדבר הזה אך גם בסלקום וגם באוראנ'ג ממשיכים עם הדבר הזה.
תודה על העזרה
יואב
ביטול החיוב הזה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יואב אפטרבקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה