פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפי חבילת SMS ב-100% נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במשך חודשים ארוכים הייתי מנוי על חבילת SMS ובה שלחתי 200 הודעות כתובות בחודש תמורת תשלום חודשי של 19.90 ש"ח (9.95 אגורות להודעה).
עקב העלאת התעריפים האחרונה, תנאי החבילה השתנו ומחירה עלה ל49.90 ש"ח עבור 250 הודעות כתובות (19.96 אגורות להודעה).

מדובר בעליה של 100% בתעריפי החבילה, שקרו בבת אחת יום בהיר אחד ללא שום התראה. אם לא הייתי מתעדכן בנושא באתרי אינטרנט והפורומים השונים, לא יכולתי לדעת על העלייה עד להגעת החשבונית החודשית שלי.

הנציגה הראשונה עימה שוחחתי בנושא אמרה שבגלל שיש לי ותק בחבילה אז החבילה תעלה לי רק כ-21 או 22 שקלים ולא 49.90. למזלי לא סמכתי על דבריה ולאחר מספר ימים פניתי שוב לשירות הלקוחות הטלפוני ובו נאמר לי שגם אני צריך לספוג את עליית המחירים, מה שגרם לי לבטל את החבילה במקום ולהפחית את כמות ההודעות שאני שולח ביותר מחצי.

אני כרגע סטודנט שמשתכר כ-1000 ש"ח לחודש מעבודה חלקית, ותעריפי השיחות וההודעות יקרים להחריד (למרות שאני במסלול סטודנטים וכו').
חבילת הSMS הייתה באמת משתלמת ושימושית וחברת סלקום איבדה את האמון שלה אצלי בעקבות הצעד הזה.

אני לקוח של החברה מיום גיוסי לצבא בשנת 1998 (קרוב ל-10 שנים) וביום שתוכנית ניידות המספרים תכנס לתוקף, אני מתכוון לקחת את הכסף שלי ולעבור לחברה אחרת.

יש לציין ששירות הלקוחות הטלפוני נעים והכל טוב ויפה, ונעניתי במהירות ובאדיבות, אולם הרמה המקצועית של הנציגים נמוכה ולא אחידה, ולכן אני מוודא פעמיים כל פעולה שאני מבצע מול המוקד (שינוי יעדים וכדומה) וחבל.
עוגמת נפש ואכזבה מהשירות. סוג הנזק :
החזרת חבילת הSMS בתעריף הישן. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ראה תגובה שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שמש בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה