פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות חברת סלקום מאחריות לקו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר סלולרי וקו של חברת סלקום בסוף דצמבר 2006.
לאחר קניית המכשיר התחלתי לקבל הודעות של חברת יוניסל למרות שלא נירשמתי.
התגובה בסלקום הייתה שזו חברה חיצונית וזה לא קשור אליהם.
לאחר שעות של שיחות ולאחר שחיפשתי את חברת יוניסל באינטרנט ולאחר ויכוחים רבים ביקשו ממני להוכיח שקניתי את הקו אחרי שבוצעה ההרשמה. פניתי לסלקום שישלחו ליוניסל אישור מכיוון שלא מצאתי את החוזה והתגובה הייתה - אנחנו לא עושים דברים כאלה. הפכתי את הבית מצאתי את החוזה וקיבלתי החזר על הכסף שחוייבתי
.
בעל המספר הקודם נרשם לשרות וחברת סלקום העבירה את הקו אליי בלי בדיקה ולאחר מכן לא רצתה לעזור בכלום.

במהלך ה4 חודשים האחרונים קיבלתי אינספור שיחות והודעות תא קולי שנאלצתי לשמוע מאנשים שרצו לקבוע טור לקופת חולים כלשהי. בהתחלה חשבתי שאלה טעויות תמימות אבל היו הרבה מהן ולכן פניתי לסלקום. הנציגים אמרו לי שאולי מדובר בהפניית שיחות מבזק אבל לא בדקו. ואמרו שאין להם מה לעשות ונפתור את הבעיות לבד.

שוב פעם סלקום התנערה מאחריות.

בסופו של דבר הציעו נציגי שירות הלקוחות להחליף מספר ולא רציתי מכיוון שהמספר משמש אותי בעבודה ועם מכרים.
לאחר פניות רבות החלפתי את המספר בלית ברירה ובנתיים, לאחר שאיימתי בתביעה, טענה מנהלת משרות הלקוחות שהמספר שאליו מצלצלים האנשים זהה למספר הקו החדש למעט קידומת ולכן הבעיה, ולא בגלל הפניית שיחות, אבל זה כבר כלל לא היה משנה.

(וזאת רק לאחר האיום ולפני כן כחודשיים של ויכוחים בטלפון עם נציגים מסלקום אפילו לא חשבו לברר מה הבעיה ורק ניסו לנפנף אותי!!!)

כמוכן הנציגים הגיבו במשפטים מוזרים כמו "זה לא נתון לויכוח" ו"תגיד תודה שאני מביאה לך מספר יפה - אני לא חייבת" למרות שהמספר כלל לא עדיף על הקודם בשום צורה!

כמו כן לאחר החלפת המספר ושוב לאחר ויכוחים קיבלתי החזר של 20 הודעות SMS על מנת להודיע לאנשים על החלפת המספר וזאת למרות שיש לי הרבה יותר אנשים מזה ברשימת הטלפונים.
הביאו לי מספר חדש בגלל קו פגום שלהם, אך ציפו שאשלם להם על ההודעות - ההרגת וגם ירשת?!

בסופו של דבר הציעו לי הצעה מגוחכת "על מנת להמתיק את הטעם המר", ארוחת בוקר ו120 דקות זמן אויר.


הערה1: מדובר בקו של חברתי אך התבקשתי על ידה לטפל בכך מכיוון שאיננה מעוניינת לדבר עם חברת סלקום לאחר שחשה פגועה מהשירות ושאינה מסוגלת להתמודד עם תשובותיהם של נציגי שרות הלקוחות - רשמתי כאן בשמה ולאחר הסכמתה
הערה 2: כשביקשנו שנינו להתנתק (2 קווים) כתוצאה מהדברים נתקלנו בחומה מכיוון שהקו החדש הוא בהתחייבות והם לא מוכנים לבטל אותה. וזאת למרות שע"פ החוק ככל הנראה ניתן לבטל עסקה מכיוון שעל פי חוק הגנת הצרכן, אם היינו יודעים מראש על כך שאנו עלולים להיות מחוייבים בהתחייבויות בעל הקו הקודם לא היינו עושים את העסקה מלכתחילה. ולכן סלקום גם אשמים בחוסר גילוי של מידע חשוב לצרכן המוריד מערך הקו! (אני לא עורך דין אבל קראתי את החוק וזה מה שהבנתי - אך למרות זאת אנחנו מעדיפים לא להכנס למשפטים עם החברה מפאת חוסר זמן אבל נעשה זאת אם נאלץ)
כספי סוג הנזק :
כ100 שקלים (ולא זיכוי זעום) על שיחות עם יוניסל ופניות לתא קולי להודעות לא לה. פיצוי על הודעות הSMS ששלחה ופיצוי הולם עבור עוגמת הנפש ובזבוז הזמן. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בקיש ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה