|
|
|
|
|
|
מחיקת זכרונות מהפלאפון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב השיש חיפה |
כתובת: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רציתי להחליף למכשיר מתקדם יותר בחרתי מכשיר וכאשר העתיקו את הזכרונות והמספרים שלי מהפלאפון הישן לחדש מחקו לי מספרים חשובים שקשורים לעבודה שלי.לא אמרו לי שיש סיכוי שזה מה שיקרה.לא הכינו לי גיבוי לפני וכששאלתי אם יש סיכוי שזה יקרה הנציג חייך אלי ולא אמר כלום.אחרי שהזכרונות שלי נמחקו הנציג אמר לי שאין דרך חזרה וזה המצב כרגע. בקשתי לדבר עם המנהלת והיא אמרה את אותו הדבר בתור פיצוי היא מוכנה לתת לי 5 שעות חינם כדי שאני אתקשר ואברר את המספרים שנמחקו לי.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם ולא 5 שעות חינם כדי לברר מספרים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
גלינה - פניות הציבור, |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יואב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
תגובה: |
- |
פתרון: |
|
|
|