פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של חברת סלקום משנת 2002.תמיד הייתי מרוצה מהשרות שאני מקבל עד שלא שדרגתי מכשיר שלי.שדרגתי מכשיר לנוקיה 6230,שבאותו זמן היה עולה 89.90 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים.במועד הרכישה נציג סלקום אמר שאם אני אדבר מעל 300 דקות,מחזירים לי 69.90 ש"ח.בחשבונית הראשונה לא ראיתי זיכוי ויתקשרתי לסלקום לברר מה העניין.אמרו לי שאני אראה את הזיכוי בחשבונית הבאה,אך גם בחשבונית הבאה לא ראיתי זיכוי מלא אלא רק 64.90 ש"ח.בשיחה עם מוקד שרות לקוחות יתברר,שנציג שביצע שדרוג,שיקר לי.דרשתי ביטול עסקה,אך נאמר לי שלא ניתן לבטל עסקה אחרי חודש.אחרי כמה שיחות עם מוקד שרות לקוחות יתיאשתי ואמרתי שאני לא יכול לרדוף אחרי חברה בגלל 5 שקל.
עבר זמן ויגיע חוק על הורדת דמי קישוריות.אחרי חודש גיליתי שבמקום לשלם 38 אג' לדקה אני משלם כבר 42.5 אג'. מחודש לחודש מחיר רק גדל.לפני שבועיים התקשרתי לסלקום וביקשתי להעביר אותי למסלול אחר שיהיה יותר זול,כי כבר יגעתי ל 65 אג' לדקה.מאותו יום התחילו להמציא לי כל מיני סיפורים ומסלולים שהיו יותר יקרים מהמסלול הנוכחי.בסוף יחלטתי שאני רוצה להתנתק מהשרותים של סלקום,וזה מה שאני עומד לעשות בימים הקרובים,כי לא יתכן שמנוי וותיק כמוני ישלם סכום כזה גדול.
עלבון,כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יונתן קולניקוב בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה