פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייחס מתנשא נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אפתח במשהו מרגיז אשר מבטא את היחס המתנשא של חברת סלקום שלדעתי מראה את החשיבות העצמית שלהם ואת זה שהם מזלזלים בלקוחותהם.
אני הגעתי לסניף החברה בחוצות המפרץ בשעה חמש וחצי לערך לצורך תיקון שני מכשירים שבבעלותי, ההמתנה לקבל השירות והטיפול בי לקח עד השעה חמש וחמישים לערך, מסרתי את שני המכשירים ונאמר לי שתוך מקסימום שעה המכשירים יתוקנו, עד כאן זה בסדר אולם לתהמתי הודיעה לי הגברת שטיפלה בי כי אני לא יכול לצאת מהסניף כיוון שהוא ניסגר בשעה שש ולא יכלו לתת לי להיכנס שוב לאחר השעה הזאת לכן אתה חייב להישאר "כלוא" עד אשר המכשירים יתוקנו.
לדעתי יש גבול לניהול לניהול החיים של הלקוחות ומעולם לא ניתקלתי שיכלאו לקוח בניגוד לרצונו עד שמכשירו יתוקן.
אני מניח שאם הייתי מתעקש לצאת היו מאפשרים לי אבל אז הייתי נאלץ לבוא למחרת לקבלת המכשיו חזרה, וזה היה גורם לי לטירחה רבה.
אמנם פניתי לשרות לקוחות של סלקום אולם לא קיבלתי תשובה מספקת מלמד שאין מה לעשות בנידון.
אודה לכם אם אקבל תשובה מגורם בכיר יותר מדוע הדבר צריך להיות בצורה זו .

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יונה בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה