פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שמלכתחילה ביקשתי לא להתחבר אליו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום הסתכלתי בחשבונית החודשית שלי,וגילית לתדהמתי שמחייבים אותי על שירות של מכמונות מהירות. נזכרתי שלפני חודש וקצת התקשרה אלי נציגה של חברה המספקת את השירות של מכמונות המהירות, היא הציעה לי חודש חינם ואמרה שכעבור חודש עלי להתקשר לבטל את השירות.
אמרתי לה באותה שיחה שכבר תבטל את השירות אצלי כי אני לא מעוניינת בו, ואני עסוקה מידי בכדי לזכור להתקשר אליהם עוד חודש כדי לבטל. הבהרתי מס' פעמים באותה שיחה כי אני לא מעוניינת בהטבה ולא בשירות.
היא אמרה "בסדר". ועכשיו - אני מסתכלת על החשבונית ורואה כי חייבו אותי בשירות מתאריך 28.4 ועד 1/6.
בפנייה למוקד שירות של סלקום נאמר לי כי השירות הוא של ספק תוכן חיצוני ועלי לפנות לחברת נטרוד.
בפנייתי לחברה הנ"ל נאמר לי כי החיוב מבוצע אוטומטית וכי יפנו אותו לשירות לקוחות שיחזרו אלי עד 24 שעות אחרי הפנייה.
דבר ראשון, לא מוצא חן בעיני שאני זאת שצריכה לרדוף אחרי ספקי תוכן של חברת סלקום אחרי שהבהרתי בצורה ברורה ביותר כי איני מעוניינת בשירות.
דבר שני, אני מבקשת לזכות אותו לאלתר בסכום שנגבה ע"י חברת נטרוד.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
זיכוי מלא על הסכום שחוייב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ברק בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. מורן -פניות הציבור תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ברק בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. מורן -פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה