פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יושר נושא התלונה:
יונה יובל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר ואחר משא ומתן עם נציג החברה התברר לי כי אני יכול להצטרף לתוכנית הניקראת תוכנית חברות שבה עלות דקת זמן אויר עומדת על כ42 אגורות לדקה. מכיוון שברשותי חמישה טלפונים של כל בני המשפחה היה ברור לי כי התוכנית תחול על כל הטלפונים שברשותי שמואוגדים תחת חשבון גבייה אחד,
הרי לא יתכן שאם אני אקבל מחיר מוזל אבקש אותו רק על מכשיר אחד או על שניים ויתר השלושה לא יכללו באותו תעריף.
בימים אלו במקרה לאחר ברור התברר לי שחוץ משני מכשירים שעליהם חלה התוכנית שאר השלושה לא חלה עלהים ואני משלם על דקת זמן אויר כשמונים אגורות. מדוע רק על שניים מהחמישה לא יודע , נכון שבחשבון שמגיע מידי חודש מצויין התעריף לדקה נכון האם הייתי צרכן נבון הייתי צריך לדעת זו מאז אוקטובר
אבל כנראה אני לא כזה וכנראה אני יותר דומה לרוב האנשים בארץ שלא קוראים את האותיות הקטנות. אבל האם יש סיבה בעולם שמיהו ישלם על אותו מוצר שני תעריפים שונים , הדבר ניראה לי מוזר מאוד.
בברור שערכתי עם נציג שרות נטען שהתוכנית אינה קיימת יותר וההצעות שיש להם כתחליף דורשות ממני התחייבות של שלוש שנים על סכומים קבועים.
תלונתי 1. מדוע לא חוברו כל המכשירים שברשותי
2. מדוע הדבר לא נאמר לי, כאשר אני בתום לב הנכתי שאם יש לי תעריף זול יותר ברורו מאליו שהוא יכלול את כל המכשירים שברשותי.
3. מדוע סלקום לא יכולה לחבר את כל המכשירים שברשותי לאותו תעריף.
מתוך דברים אלו עולה במידה רבה וזו דעתי מדיניות לא ישרה של החברה עצמה
אחרת כל נציג היה מביא לידעתי ולתשומת ליבי דבר זה.
דרך אגב היו מספר פניות של נציגי החברה אליי בטלפון לשדרוג התוכנית של הטלפונים האחרים שברשותי , כלומר נציגי החברה מודעים לתעריפים וכביכול דואגים לי.
לצערי נתיקלתי במקרה של חוסר יושר נוסף מצד החברה והוא.
לאחרונה שידרגתי שלושה מכשירים במרכז שרות לצורך לחזרת המכשירים החלפתי את המספרים בינהם מה שנודע לאחר מכן כהצלבה במספרים.
ההצלבה היתה על שני מכשירים נציג השרות לא אמר ולא רמז שההצלבה עולה כסף,
ובחשבון החראון ראיתי שהוא היה גבוה כאשר ביררתי התשובה היתה שחוייבתי על הצלבה אחת.
למה אחת ולא שניים איני יודע
למה חייבו אותי בחמישים שקלים ולא הודיעו גם איני יודע,
אבל מקרים אלו לצערי מצביעים שוב על מדיניות של שניקראת בהלצה "מצליח"
מצליח מצליח לא מצליח לא מצליח,
זה עצוב מאוד שבימים אלו בהם חברה משקיעה הון לפרסום היחס האישי והכנה שלה ניתקלים שוב ושוב במיקרים בהם האזרח הקטן כמוני צריך לעמוד ולבדוק כל אות וכל תג ואתם מנצלים את אמונם של לקוחות ותיקים ונאמנים כמוני ונותנים להם הרגשה שהם נעשקים.
אני רוצה לציין ששוחחתי ארוכות עם נציג שרות אבל לא הגעתי איתו למצב בו אהיה שבע רצון.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יונה בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה