פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הדור השלישי של סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הדור השלישי של סלקום זה בדיחה אחת גדולה.
אני לקוח של סלקום כבר תקופה די ארוכה ומאז שעברתי לדור השלישי של החברה אני רק סובל אם זה מה ניתוקים בעיות קליטה המכשיר נתקע והפיתרון של החברה הוא לאפס לי את הטלפון כתצאה מהאיפוס כל הזכרון נימחק וזה לא פותר כלום בסופו של דבר אני מבזבז זמן במרכזי שרות בלי סוף ועוד באים אליי בטענות שאני לא יודע לישמור על המכשיר אני מרגיש שהחברה ממש מזלזלת בי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הבעיה ופיציו על הזמן שביזבתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רפאל פדידה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה