פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול שירות על אף שהתבקשו לכך וסירוב להחזיר את הגבייה.b נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שירות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2006 ניגשתי למרכז שירות לקוחות של סלקום בחוצות המפרץ וביקשתי לבטל את כל השירותים עליהם אני משלמת פרט לאלו שאני חייבת מפאת ההתחייבות- כלומר לבטל את כל החיובים פרט לתשלומים חודשיים על המכשיר שבבעלותי ועל דמי מנוי.
המכשיר הינו על שמו של אבי ולכן החשבוניות מגיעות לביתו (אני כבר לא גרה איתו).
בתאריך ה-27/4 גיליתי לתדהמתי כי בכל חודש סלקום ממשיכים לגבות מחשבוני 42 שקלים על ביטוח למכשיר, למרות שביקשתי באופן מפורש לבטל שירות זה (מספר פעמים).
כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות הם סרבו להכיר בכך שנציג השירות שלהם טעה ולא ביטל את השירות והטילו ספק באמינותי- טענו שמעולם לא ביקשתי לבטל את השירות.
אני מעוניינת שיחזירו לי את הכסף שגבו (גם אם בצורת זמן אויר למכשיר של אבי הנמצא על אותו החשבון).
טיעונם העיקרי של נציגי השירות הוא שלא רשום אצלם שביקשתי לבטל את השירות (כי נציג השירות שכח???) ושלא פניתי אליהם במשך חצי שנה ולכן אינם חייבים להחזיר לי את כספי...
עד כמה שידוע לי אין עלי חובה כלקוח לבדוק את החשבוניות שלי לוודא שהחברה עומדת בהסכמים עימה- כמו זה של ביטול שירות מסויים.
כספי סוג הנזק :
החזר של הכסף שנגבה שלא כהלכה (מוכנה להתפשר על זיכוי בזמן אויר). פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' עדי מצוייניםבקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה