פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי... נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חבל..
אני הייתי בטוחה שהגישה שלכם ללקוחות תהיה שונה , אחרי למעלה משנה של קבל שירות ממכם אני הייתי בהלם מהשירות שהענקת לי.
שנתתי לכם את התפוקה של חשבונות מנופחים אתם ידעתם להתייחס בפינצה אך שלא נותנים לכם תפוקה את מתייחסים הייפך.
לצערי אני חוויתי את השירות הגרוע שלכם ומצטערת לציין בפניכם שאת העוול והעוגמת נפש שעשיתם יהיה קשה לתקן.
אשמח להתייחסות ממכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. עו"ד מטעם חברתנו יצר קשר עם גב' דדון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה מטופלת באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה