פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר ואי לקיחת אחריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בסלקום (דינמיקה)מכשיר מסוג הדור השלישי בדינמיקה ביום שישי פניתי לחברת סלקום בכוונה להעביר בעלות על המכשיר לאבא שלי,אבי רצה לדעת מה מהסלול כדי שהוא יהיה מעודכן לדעת מה הוא יצטרך לשלם.אני אמרתי לו שבחברה הסבירו לי שאני לא משלמת שנה ראשונה כלל ובכלל כלום רק על הביטוח לדינמיקה ושסלקום משלמת את השנה הראשונה על המכשיר מתנה ומהשנתיים הבאות אני מתחילה לשלם אבי רצה לבדוק שאכן אם המכשיר עובר אליו הוא גם לא ישלם (המכשיר בן 6 חודשים) הנציג שהיה שם יצחק שמו אמר שאני לאורך כל ה6 חודשים שילמתי 69 שקלים אבל זה ירד מכיוון שדיברתי בטלפון ואני אמרתי לו שזה לא בסדר לי הבטיחו שגם אם אני סוגרת את המכשיר במגירה במשך חודש אהי אשלם לחברה על המכשיר 69 שקלים אז איפה המבצע והמתנה שסלקום בכלל יצאה בה והציע ללקוחות שנה מתנה על סלקום למרות שדיברתי ולטענתם יש זיכוי בגין הדיבור אז אני משלמת רק שאני לא רואה את זה אפילו שהתעצבנתי ורציתי לנתק ת המכשיר הם אמרו לנו שעדיף אולי שניהיה לקוח שקט כי לנתק אי אפשר ואני אשלם 69 שקלי בלי שום קשר לשנתיים הבאות גם בשנה שכבייכול אמורה להיות על חשבון סלקום ביקשתי לדבר עם מנהל אחראי אחת מהנהלות פנתה אלי ושמה שימרית בושרו היא בכלל אמרה שזה מה יש ומי ואמרה לי לפנות לדינמיקה והפילה עליהם את האחריות היא בכלל באה אלי בטענה "למי נתנת את האשרא שלך? ואמרתי לה שלהם אז היא אמרה אז מה את רוצה הם לוקחים לך כסף לא סלקום ביקשתי מימנה שתצהיר לי בכתב שדינמיקה הם לוקחים מימני את החשבון טלפון שאני מדברת וגם את המכשיר היא לא רצתה וניסתה לחפף אותי ועוד ניפנפה בזה שייש שורות קטנות בחוזה שצריך לקרוא ואני אמרתי לה שגם יש דבר כזה חוזה בעל פה שייש לו ערך כמו חוזה בכתבואמרתי לה שדינמיקה היא רק חברת בטיוח והיא שייכת גם לסלקום ועם כל הכבוד המכשיר שייך לסלקום הכסף יורד לסלקום בחיובים באשראי יש סלקום ולא דינמיקה היא אמרה לי שזה מה יש בעיה שלי ויצאתי משם הלכתי לברר בדינמיקה גם בקניון והיא ראתה שם שהיא רשמה במחשב כמה דברים עלי ובנוסף הנציגה בדינמיקה אמרה שסלקום גובה את הכסף ודינמיקה היא רק הביטוח
בכל אופן אני נורא עצבנית ששילמתי את המכשיר כל השישה חודשים ואני צריכה להמשיך לשלם גם אם אני לא משתמשת בו אני רוצה ביטול עסקה ואני יודעת שאפשר לטענתם אי אפשר אני מנהלת שרות לקוחות בסוני בבית ישפאר ואנחנו מבטלים עסקאות ללקוחות עם סכוטמים של אל סידי במאות שקלים במיוחד שאני עובדת צמוד עם המועצה להגנת הצרכן וכודומה.תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה אני אפילו לא אדרוש פיצוי רק להינתק מהם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' אילוז ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה