פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - ביותר ! וסליחה מראש על אורך התיאור של הסיוט המתמשך שעברנו.d נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי לקוחות של סלקום מיום הקמתה - בעבר גאים והיום מאוכזבים. לפני כחדשיים החלטתי בעקבות בקשותיו של בני החייל לבצע שדרוג ל2 מכשירי 3100 שברשותי - בשיחה מול נציג המכירות אייל סוכם - 2 מכשירי הדור ה3 במבצע זוגות כאשר אני מחזירה מכשיר אחד והשני יהפוך למכשיר משני שישמש את בעלי בקו שלו לנסיעות ברכב. היות ובני חייל סוכמה שליחות ליום חמישי. ביום שלישי בצהריים הופיע בביתי שליח - הסברתי לו כי השליחות אינה אפשרית כי הבן אינו בבית וגם לא המכשיר שאני אמורה להחזיר - השליח הלך והובטח לי שוב מאייל כי השליח יגיע בחמישי בין 16:00 - 20:00. באותו יום חמישי עד 19:30 השליח אינו מגיע - בשירות נמסר לי כי הוא בדרך . בשעה 20:45 משלא הגיע התקשרתי שוב - הנציגה שענתה לי אמרה כי תבדוק זאת והשיחה ביננו התנתקה - היא כמובן לא טרחה לחזור אלי. ב21:00 חייגתי שוב אך להפתעתי מוקד השירות כבר היה סגור- נענתי על ידי נציגת שירות חצופה , שסירבה לעזור כי המוקד כבר סגור ואין לי עם מי לדבר . ביום המחרת חיגתי שוב לשירות וביקשתי לשוחח עם אייל שציין כי אין אפשרות לשליחות ביום שישי - ביטלתי את השליחות בכוונה להגיע למחרת למרכז שירות. אחרי שעה הופיע בביתי השליח - על מנת לשמח את הבן החלטתי להמשיך בתהליך מולו - נאמר לי ע"י אייל כי השליח מבצע העתקת זכרונות במקום והוא מסדר את ההתקשרות למכשיר המשני - השליח ציין כי הזכרונות כבר הועתקו במחשב וכן הקישור והלך.לאחר כמה זמן קיבלתי שיחת טלפון מאייל שאמר כי בשל הביטול הראשוני המכשירים אינם מעודכנים עדיין במערכות וכי עלינו להגיע לנק' בקניון חיפה לתקן זאת במוצאי שבת - קיבלתי את הדברים והסכמתי לסידור - אייל ביקש אותי להטעין את המכשירים 24 שעות. הגעתי לנק' למחרת - נאמר לי כי הכל יתוקן אך הנציגה גם דאגה לציין שחבל שהטענתי את המכשירים אם לא היא כבר היתה נותנת לי חדשים ? ? ? למחרת חזר בני לבסיס והפתעה - כל מי שמתקשר אליו מגיע לבעלי ולהפך. בשיחה לשירות הלקוחות -הופניתי שוב לנק'. הגעתי לנק' שנית (מה שהצריך אותי לנסוע לבסיס של הבן לקחת ממנו את המכשיר כמובן) על מנת לתקן את הנעשה - תוקן אך יצר בעיה חדשה - הזכרונות שהיו אמורים להשמר נמחקו לחלוטין ואילו הקישור למכשיר הנוסף נעשה לקו של בני ולא של בעלי.בשלב זה כבר כתבתי מכתב לפניות הציבור של החברה.חזרה אלי נציגת פניות הציבור בשם נגה שאכן היתה מקסימה ואדיבה ביותר - הבטיחה לי כי הבעיה תתוקן ואכן חזרה אליי במהירות האפשרית - ואמרה לי כי תשלח לנו בדואר את הזכרונות כתובים כדי לעדכנם בעצמנו וכי גם תקלת הקישור נפתרה - הייתי במקום רועש ולא ממש יכלתי לשוחח - נגה סיימה את השיחה בהתנצלות , בלי לציין כל פיצוי על עגמת הנפש שעברתי. החלטתי לא להטריד במכתב נוסף וחייגתי לשירות הלקוחות שם הגעתי לנציגה בשם לילך ששוב דיברה בחוצפה שלא תיאמן ומכשביקשתי לשוחח עם מנהל סירבה , אמרה כי "אין כרגע מנהל בשירות" , "אני פוגעת בלקוחות אחרים שממתינים" , "למה אני משחקת איתה משחקים?" , תיארתי לפניה שוב את כל המקרה והיא ענתה ש"וואלה , קרה מקרה, קורה ! איזה פיצוי בדיוק את חושבת שאת רוצה" אמרתי לה כי הנחה על הכשיר נוסף לשדרוג תהיה הולמת והיא אמרה "אין כזה דבר הנחות על מכשירים" אבל היא "תבדוק" אחרי רבע שעה של שיחה - חזרה ואמרה שהיא מוכנה לשלוח לי ארוחת בוקר חינם ? ? ? פשוט זלזול לאינטילגנציה של הבן אדם. סיימתי את השיחה והחלטתי פשוט להפסיק לדרוש לקבל את הפיצוי המגיע לי בצדק , כבר לא היה לי כוחות נפש להתמודד עם נציגי השירות החצופים. אך מה ששבר את קש הגמל היה שבחשבון האחרון עוד בנוסף לכל חוייבתי על שירות השליחות !!!!!! לא מספיקים החיובים הבסיסיים על המכשירים , התכניות וחבילת הגלישה הכפויה (שאגב משרד התקשורת כבר הוציא איסור על חיובה כתנאי לרכישת המכשיר) על הנסיעות לבסיס של הבן ולנקודות השירות שאינן קרובות כלל למקום מגוריי , על כל שיחות העבודה של בעלי שלא נענו ואבדו , על כל עגמת הנפש והטרטורים אני עוד מחוייבת על שליחות.
וכל מילה נוספת מיותרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הולם למקרה בתחום הסלולרי ולא בתחום המזון !!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' רז בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה