פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שווא מסלקום במשך חודשים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
uשלום, שמי אושרית טרנוס, לקוחת סלקום כבר יותר מ 5 שנים. יש שני סלולריים אותם רכשתי ביולי 2006.
מתאריך 8-12-06 התחלתי לראות בחשבונית החודשית חיוב בסך כ 64 שקלים ואפילו יותר על ספקי תוכן(בשני המכשירים יחד).
ברצוני להבהיר שמעולם לא נרשמתי לשירות מהסוג הזה, ואיני יודעת כיצד החל החיוב הזה.
התקשרתי במיידי לשרות לקוחות של סלקום וביקשתי שיבטלו את זה.הם סירבו לטפל בזה בעצמם ונתנו לי מספרי טלפון של חברות ספקי תוכן להתקשר אליהם.
התקשרתי לחברות כמה וכמה פעמים , חלקם אמרו שיבטלו ולא ביטלו, וחלקם אמרו שיחזרו ולא חזרו.
ככה זה נמשך כבר כמה חודשים, טלפונים בלתי פוסקים לסלקום, והבטחות שווא לפיתרון הבעיה.סלקום מצידם הבטיחו לי כי דיברו עם חברת ספקי התוכן
ושהם ביטלו את השירות הזה ושהם יחזירו לי את מלוא הכסף על חודשי החיוב בחשבונית הקרובה והנה הגיעה החשבונית, ואני רואה כי חשבוני זוכה רק על סך
של 47 שקלים מתוך כ 250 ש"ח ולא רק שלא קיבלתי את מלוא הזיכוי , עוד חייבו אותי שוב החודש על ספקי תוכן !! ... התקשרתי שוב לחברת סלקום
והנציגה בשירות לקוחות בשם אילנה אמרה שהיא תברר זאת והבטיחה לחזור אלי אחרי שעתיים... היא חזרה אליי ואמרה שהזיכוי יהיה בחשבונית הבאה ואחרי זה היא אמרה שהיא תחזור אליי למחרת (דיברתי איתה יום ראשון) כלומר ביום שני עד השעה 4 כי היא אמרה שהיא עובדת צהריים והיא לא חזרה אליי מאתמול בצהריים עד היום.
שוב פעם מטרטרים אותי, שוב פעם גוררים את הבעיה הזו מעל ומעבר !!אני מרגישה שאני נפלתי על אוזניים ערלות !
האם זה יכול להיות שסלקום יסירו אחריות מידם בבעייה זו?? האם אני ,לקוחת סלקום מעל 5 שנים ,צריכה לקבל יחס כזה??
מעולם לא נתקלתי בטיפול כה כושל בלקוח, מעולם לא חשבתי שאצטרך להגיע למצב כזה, לרדוף אחרי הנציגים שלכם, לשמוע הבטחות שווא ולא לקבל
שירות בסיסי והולם ! אני מרגישה שרימו אותי! כשרכשתי את שני המכשירים לא היה שום רמז לכך שחשבוני יחוייב על שירותים אחרים ויקרים !
האם זה אחד מ"הטריקים" של חברות סלולאריות בהם עושקים את הלקוח ובנוסף לא מספרים לו ??? הקלות דעת שלכם וחוסר הנכונות לפתור את הבעיה אחת
ולתמיד גורמת לי לרצות מאוד לעזוב את חברת סלקום..
אני מצפה לפיתרון מיידי ולזיכוי חשבוני בגין כל חיוב מיותר של סלקום מאז קניית המכשירים.ובנוסף אני רוצה פיצוי על היחס העלוב שקיבלתי מכם,לא רק על
אי פתירת הבעייה, אלא על הגרירה שלה במשך חודשים שלמים !!!!
את הזיכוי אני רוצה לקבל במיידי מצידי שיהיה בצ'ק ואני לא רוצה לחכות עד החודש הבא כי אני כבר לא מאמינה לכם.
לא מעניין אותי מי אמור לטפל בזה ושלא יעבירו את האחריות מידיים אלו לידיים אחרות, אני בתור לקוחה מצפה מסלקום, שזו החברה ממנה קניתי את המכשירים, שיטפלו בכל בעיה שצצה לי, במיוחד בכל מה שקשור לחשבונית החודשית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אושרית טרנוס בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה