פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
=חיובים מעבר להסכם= נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
אני מנוי מזה 11שנים בחב' סלקום, ובבעלותי 4 מכשירים, בכל חודש אני בודק את החשבונית החודשית, ולדאבוני אני מוצא בכל פעם טעות בחשבונית, הווה אומר חיובים אשר לא היו ולא נבראו, ובנוסף לכך חיובים אשר מחויבים לא כפי שסוכם. לא יעלה על הדעת שבכל חודש אני אמצא טעות כזו או אחרת ואני צריך בכל חודש להתקשר לשירות הלקוחות וליידע אותם על שישנה טעות בחשבונית, ואז נאמר לי נכון אדוני אתה צודק אנו נזכה אותך, ואנו מצטערים שהרי אם לא הייתי בודק את החשבונית בכל חודש הייתי ממשיך לשלם סכומי כסף אשר לא מגיעים לחב' סלקום. ולטעמי זו גנבה לאור יום. אני שוקל בכובד ראש להגיש תביעה משפטית נגד חב' סלקום ,ובנוסף אני אפרסם את הנושא בעיתונות ובאינטרנט על מנת שלא יפלו עוד אנשים בפח, ועל מנת שיתחילו לבדוק את החשבונית החודשית שלהם בכדי שלא ישלמו כסף אשר לא מגיע לחב' סלקום. והרי חב' גדולה כמו סלקום אמורה להיות אמינה אני אישית איבדתי אמון בח' ואני מתכוון לאסוף מידע מעוד לקוחות אשר מצאו נתונים וחיובים שונים שחויבו למרות
שלא היו אמורים לחיוב,יש בידי מאגר של נתונים והקלטות שאיתם אני יוכל לצאת לתביעה פרטית .אך אני שוקל לצאת בתביעה ייצוגית כי אני שמעתי ממספר מנויים
כי הם גם נתקלו גם בחיובים שונים בחשבונית שלהם וזכו רק לאחר שפנו למחלקת השירות, בושה .
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב - פניות הציבור-סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר פנייתו. ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה