פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תנאי חבילת sms ללא אישור הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה סלקום כמעט מזה שנתיים.בסמגרת המסלול שלי הצטרפתי לתוכנית של חבילת הודעות טקסט במחיר קבוע לחודש שעמד על 20 שח ל200 הודעות.לתדהמתי בחשבונית האחרונה גיליתי שמחיר חבילת ההודעות האמיר ל50 שח,וזאת כמובן מבלי ידיעתי או אישורי.פנייה לסלקום העלתה כי מדובר בשינוי בחבילה המתבטא ביותר הודעות תמורת יותר כסף וכי אין ביכולתם לפצותי על התקופה שבה שילמתי את המחיר החדש שעומד על פער של יותר מ100 %למרות שלא ביקשתי שום שינוי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' לירז ליבוביץ. ונושא ופנייתה טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה