פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס טוקמן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שתי תלונות:
1. רכשיתי כרטיס טוקמן ולמרות שנשאר סכום של 70 ש"ח החברה שלחה לי הודעה כי ב17.5 הכרטיס יפוג תוקף ואכן הכסף נלקח למרות שאין הודעה על פג תוקף על הכרטיס זוהי גניבה!!!
2. 3 ש"ח לפני הסיום החברה אינה מאפשרת יציאת שיוחות עם הכרטיס למרות שעלות השיחות פחותה מזו בכל פעם 3 ש"ח זהו עסק לא רע!!!

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' עידית אופירבקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה