פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובת סלקום לתלונה שלי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידעית כולם כי תגובת סלקום לתלונות לא זכו לדעתי ליחס רציני.
נציגה של סלקום פנתה אלי ולאחר בירור היא אמרה שזו מדיניות החברה ואין מה לעשות.
זה לא יחס רציני לדעתי.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יונה והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה