|
|
|
|
|
|
ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני כעובד בחברה הזמנתי את הנציג מחברת סלקום וישבנו על התעריפים וכמעט סיכמנו ולמחרת הגיע הנציג עם כל המכשרים . הופתעתי ממנו ושאלתי למה הגעת עם המכשירים לפני שנסכם סופית , אני מבקש לקחת אותם בחזרה , אמר לא צריך שישארו אצלך כי לפי החוק אתה יכול להחזיר אותם תוך 14 יום .
אני עכשיו מתקשר אילו ולא עונה .
מה צריך לעשות.?
אני לא רוצה שיחיבו אותי.
תודה
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן - פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור ניסתה ליצור קשר עם מר עסאף ולאחר שלא הושג נשלחה אליו תשובה בכתב.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|