פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני כעובד בחברה הזמנתי את הנציג מחברת סלקום וישבנו על התעריפים וכמעט סיכמנו ולמחרת הגיע הנציג עם כל המכשרים . הופתעתי ממנו ושאלתי למה הגעת עם המכשירים לפני שנסכם סופית , אני מבקש לקחת אותם בחזרה , אמר לא צריך שישארו אצלך כי לפי החוק אתה יכול להחזיר אותם תוך 14 יום .
אני עכשיו מתקשר אילו ולא עונה .
מה צריך לעשות.?
אני לא רוצה שיחיבו אותי.
תודה

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור ניסתה ליצור קשר עם מר עסאף ולאחר שלא הושג נשלחה אליו תשובה בכתב.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה