פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכויים כספיים ושרות סלקום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוח סלקום כבר מעל 10 שנים
אני לא נוהג לכתוב מכתבי תלונה אך המקרה שקרה לי בסלקום פשוט הרתיח אותי.
הצטרפתי לסלקום עם שני מכשירי מוטורולה E1000 חדשים , אשר נירכשו בחברת אורנג. הוסבר לי על ידי נציג המכירות של סלקום שאוכל להשתמש במכשירי הדור השלישי גם בחברתכם. רכשתי שני כרטיסי SIM בעלות של 100 שקלים כל אחד וגיליתי יומיים לאחר מכן שאיכות התמונה גרועה,ולמעשה אינני יכול להשתמש בשרות זה בסלקום.אולי בגלל אי התאמה של המכשיר לסלקום
אולי גם בגלל האיכות הנמוכה של התשתית.כידוע לכם מי שיש לו דור שלישי חייב בחבילת גלישה .החלטתי לבטל את הדור השלישי ויחד איתו את
חבילת הגלישה אשר עולה לי 12.44X2 לחודש.אני מתקשר לחברה ,הוסבר לי שבכדי לבטל את הדור השלישי וחבילת גלישה יש להחליף כרטיסי SIM ולשלם עבורם 50 שקלים כל אחד.לא ניתן לבצע ביטול התוכנית טלפונית.
אני מתייצב בסלקום רמת גן ,ממתין שעה בטור,יושב מול בחור בשם יניב.יניב מקליד במחשב כל מיני נתונים,מחייב את חשבוני ב100 שקלים:50 עבור כל SIM ומודיע לי בסוף התהליך:
1) ביטלתי לך את החבילה של הדור השלישי וחבילת גלישה,2) אתה לא משלם יותר 12.44X2 עבור חבילות הגלישה
3)אין צורך להחליף את הSIM כי כבר ביטלתי לך את הכל.
חשבתי לעצמי למה התבקשתי לבא אם ניתן היה לפתור את הבעיה טלפונית?
ביום שישי 11/05/2007 ראיתי בחשבון סלקום שכלום לא השתנה,ממשיכים לחייב אותי כרגיל על אותם חבילות הגלישה אשר בוטלו על ידי יניב.
התקשרתי לסלקום .הנציגה הסביר:אתה מבחינתי דור שלוש ואין ביכולתי לעשות כלום.ביקשתי לדבר עם אחראי/ת –לא עובדים בימי שישי.
ב13/05/2007 בבוקר התקשרה האחראית.שוב חזרתי על כל הסיפור מהתחלה ועד הסוף.היא הבטיחה תשובה.חזרה אלי ב15.50 עם תשובה מטופשת שלא הצליחה לתפוס את יניב ואין מה לעשות נחכה למחר.ב14/05/2007 היא חזרה אלי עם תשובה עוד יותר מטופשת ומרגיזה:למה לא בדקת חשבון לפני כן?
הייתה צריך לבדוק את החשבון.זאת אחריות שלך לבדוק חשבון. אני מוכנה לזכות אותך רק על חצי הסכום.חצי אתה חצי אני בסדר?
אמרתי לה לא,לא בסדר.ניתקתי את השיחה .עד היום אף אחד לא חשב להרים טלפון ולהיתנצל על הטיפול "המסור"שלא נדבר על הזיכוי שמגיע לי .
חברים יקרים,אני מאוד מאוכזב ,אני דורש שיחזירו לי את הכסף המגיע לי בחזרה ובמיידית


אני מצפה לתשובתכם
יבגני
תודה


עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי על כל הסכום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אמסטיסלבסקי בקשר לתלונתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה