פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח נושא התלונה:
רז אלינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ניתקו קו הפלפון מהבוקר תאנה בגלל שתוקף הכרטיס שהיה רשום בחברת סלקום פג תוקף,שזה ממש לא נכון.אבל בגלל שהם רשמו לא נכון תוקף הכטיס אני שילמתי על זה שהם ניתקו אותי,גם אחרי שיחת טלפון עם מוקד והסדר של תשלום החדש אמרו לי שפתחו את הקו וימנתי.אחרי שעה וחצי בארך רציתי להיתקשר אבל עוד הפעם נתקעתי במענה הקולי "הקו חסום" עוד הפעם יתקשרתי ביקשו סליחה ואמרו בעוד שעה וחצי הקו יפתח אבל עברו כבר 3 שעות אחרי ואני עוד הפעם שומעת אותו מענה,פעם שלישית שאני מתקשרת אז בידיוק מגלים שיש תקלה עקב ניתוק הקו אז הם לא יודעים איך לשחרר את הקו.נכון שזה שירות ומענה ממש מצויין??!!!זה סלקום כסף לוקחים שנים שרות לא משהו אבל ברגע שפעם אחד לא שילמת ועוד לא בגללי אז מנתקים לך קו מהבוקר עד הערב???!!!!!!!! עוד לא שמעתי דבר ולא ראיתי שירות כזה!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' רז אלינה בקשר לניתוק הקו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה