פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חמורות ואין תיקונים ואין החלפות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר NOKIA 5140 סלולר שטח ועכשיו מהתאריך 22.9.2005 המכשיר לא עובד כראוי , הבעיות הם : הקליטה נופלת מידי שיעה ולא עולה בחזרה לפחות חצי שעה , למרות שאני מכבה ומדליק את המכשיר ... אין קליטה . לפעמים אין צלילים למכשיר , המצלמה לא עובדת כראוי , ואין רטט כמעט .הסלולה נגמרת מהר , פעם טעני אותה כול הלילה וכול הבטריה הלכה לי בשעתיים !! , הלכתי כבר לתקן את המכשיר אבל זה חזר לי עוד פעם ,ויש לי ביטוח , ביקשתי להחליף מכשיר או שיתנו לי דגם אחר באותו סכום כספי , ואין תשובה ממשית , לא אכפת להם .
מצוין בתיאור הבעיה סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר זיו יאיר ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר זיו.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה