פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית: בקשנו קוים כשרים וקבלנו טלפונים עם תוית כשר ומספרים לא כשר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
וכשפנינו עם הטעות אמרו לנו שאנו טועים ולא מבינים וזה כשר, רק לאחר זמן רב גילנו שרק המכשיר היה כשר ויש סמל כשר וקו לא כשר,
לכן הפעילים במשרד לא השתמשו ולא משתמשים במכשירים הלא כשרים.
רצינו לסים את העיסקה כי לא קבלנו מה שקנינו וחתמנו, וביקשנו עוד כי שילמנו חינם על התוכניות ולא קבלנו מה שביקשנו,
אך החברה אמרה שהיא מוכנה להואיל בטובה לאחר שלושת רבעי שנה, לחליף מספרים, ותו לא, וגם זה רק אחרי ויכוחים רבים, ולא שום יציאה מהתוכנית או החזר על התשלומים, או זיכוי אחר,

מקוה שלא אצטרך לפעול בדרכים נוספים
לתת לנו לצאת מהתכנית בלא שום קנס פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר וגב' סלמון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.



תודה
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה