פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ושוב... מאוכזבת מסלקום.. נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
מרכז שירות פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רק לפני שבוע וחצי שידרגתי את המכשיר שלי בסלקום, דיברתי גם עם הנציג מכירות וגם עם מוקדי השירות על מנת לבטל אצת החבילת גלישה חסרה התועלת שעבורה אני אמורה לשלם 19.90 לחודש, אך כולם חוזרים על אותה המנטרה "כי אפילו מנכ"ל סלקום משלם עבור החבילה הזאת.." ולא שזאת הבעיה היחידה, המכשיר תקול, החליפו לי ועדיין תקול, היום חזר שוב מתיקון אבל נחכה ונראה כי אני מניחה שמחר יהיו שוב בעיות...
נמאס לי מזה שהנציג שמכר לי ידע לקחת את הכרטיס אשראי אבל לא ידע לומר את כל הפרטים.. קיבלתי מכתב הביתה ובו רשום כי אני משלמת עוד 12.90 ש"ח לחודש עבור תוכנית סטודנטים, כאילו לא מספיק ה 19.90 הללו, שמשרד התקשורת גם ככה לא מאשר, הם לוקחים לי עוד 12.90 עבור התוכנית... בחישוב מהיר אני משלמת 33 ש"ח בחודש וזה לפני השיחות ולפני התשלום על המכשיר... כנראה שחושבים בסלקום שסטודנטים ו/או שאר הלקוחות ואני מציינת הפרטיים, עשויים מזהב.
אני כל כך רוצה לבטל את העסקה, כל כך לא מעוניינת להישאר לקוחה של סלקום, אך מסתבר שנידונתי ל3 שנות סבל של התחייבות..
למשרד התקשורת כבר פניתי והנושא נמצא בטיפול...
אך מעבר לכך מה אוכל לעשות ??

תודה מראש
עינב
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' עטר ופנייתה טופלה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה