פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מנוי בדמי שבירת מסלול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש העברתי מנוי של סלקום מחברה אחת לאחרת.
מסיבה לא ברורה חויבתי ב- 1,400 ש"ח "דמי שבירת מסלול".

במקור, כשבחרתי מסלול, הובהר לי שקיים חיוב על שבירת מסלול בסך שלא עולה על 300 ש"ח.סכום זה, מסיבה לא ברורה, אינו נקוב בחוזה עליו חתמתי. בחוזה כתוב "דמי שבירת מסלול, כפי שיקבע על ידי סלקום" (טוב שלא קבעתם 14,000 ש"ח).

יש לציין כי מכשיר הטלפון עצמו אינו שייך לסלקום וכי המסלול הינו בסך הכל בחירת תעריף. עוד יש לציין שללקוחות סלקום אין מנוס אלא לבחור מסלול כלשהוא.
בנוסף, המנוי נשאר פעיל. מה שהשתנה הוא החברה שמשלמת את החשבון.

במילים אחרות, לא ברור לי מה הנזק שנגרם לחברת סלקום עליו היא דורשת פיצוי של 1,400 ש"ח.

בפניותי לשירות הלקוחות של סלקום נתקלתי ביחס מזלזל, מבזה ולא ענייני.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שאולי ופנייתו טופלה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה