פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון משירות גרווווווווווווווע נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאבי יש פלאפון שאימי משתמשת בו אנחנו תושבי שדרות אתמול הפלאפון לא קיבל שיחות ולא הוציא שיחות בשלב מסוים של היום היתה בעיר נפילת קסאם וניסתי לאתר את אמא שלי אך ללא הצלחה דבר שגרם ללחץ רב וזאת מכיוון שהפלאפון לא מקבל ולא יכול להוציא שיחות דיברתי בערב אם שירות לקוחות וניסנו כמה מהלכים טכנים אך ללא הצלחה מסר לי שאין ברירה אני חייב להגיע למרכז שירות אבא שלי נסע היום במיוחד בשביל זה לסלקום אשקלון הסביר להם את הבעיה הכניסו את הפלאפון לתיקון לאחר מכן קראו לו ומסרו לו את המכשיר הסבירו לו שסידרו לו את המכשיר והחליפו לפנל לציין כי הפנל גם ככה היה טוב סתם החליפוו לו אבא שלי הגיעה הביתה ביצעתי בדיקה לפלאפון אך אותה בעיה בדיוק ואפילו גרוע יותר גם המקשים קשים ללחיצה זה לא רק שלא סידרו אלא עשו גרוע יותר בושה דיברתי עם שירות לקוחות יסמין ניסתה כמה פעולות טכניות אך ללא הצלחה כמובן "סלקום" לא ציפתי אחרת אמרה שתשלח שליח שיבוא היום יקח את המכשיר ויביא אותו מחרשאלתי אותה אם אני מקבל לפחות להיום מכשיר חלופי מכיוון שלאמא שלי יהיה פלאפון עמ שנוכל לראות שהכל בסדר בגלל המצב אמרה שאין לה אפשרות להכיא לי מכשיר חלופי כי אין להם במלאי ואני שואל אתכם האם זה הגיוני שאמא שלי מאתמול בלעי מכשיר שהיא משלמת ביטוח כנדרש תהיה בלי פלאפון חלופי בגלל שאין במלאי ועוד יחזירו לה אותו מחר לאחר שיחה עם מנהלת מסרה שאין מה לעשות וגרמה לי רק לעצבים היאשתי משירות גרוע והסכמתי לשליח וא המנהלת בודקת ואומרת לי שליח להיום אין רק מחר בבוקר בין שעות 10 ל14 וגם מחר עד שעות הערב אמא שלי תישאר ללא מכשיר אמרתילמנהלת שתחליף לה דגם או מכשיר דומה מסרה אין אפשרות אתה רוצה תשדרג את המכשיר זאת חוצפה במיוחד אחרי שעתים שיוצא ממרכז שירות איפה השירות פה אני לא מבין אמא שלי אישה חולה וצריכה לעבור דברים מפגרים כאלה אם היה לה כסף לא היתי צריך את העצה שלכם לשדרג אני לא מפגר ואם כבר אני ישדרג אז אני יעביר אותה כבר לפלאפון כי היא ואחותי היחידות שנשארו בבית סלקום אם היה לי כסף לשידרוג תאמינו לי שלא היתי משאיר אותה בסלקום על מה שנגרם מתוך התנצלות על עוגמת הנפש לבד היתם צריכים להחליף מכשיר היא לא בת עשרים שמשחקת איתכם משחקים תראו כמה זמן המנוי נמצא בסלקום וכמה פעמים היתה בשירות לקוחות אז לא מדובר במשחק תדעו לשים את הדעת בנושא כל לקוח שונה מאחר אתם רואים כנראה את כולם כאחד ממתין לתשובה שתרצה לפחות את אמא שלי מוטי מלכה 0506947642 מבקש לשלוח העתק למנכל סלקום כבקשה אישית

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מוטי מלכה בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה