|
|
|
|
|
|
ביטול הביטוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
כללי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הבעיה שלי נמשכת כחודשיים,עשיתי עידכון גירסא דרך המחשב מאתר נוקיה העולמי. נפל לי הטלפון והפסיק לזהות את כרטיס הזיכרון.הבאתי את הפלאפון למרכז תיקונים ברגבה,שם נאמר לי שהביטוח מבוטל,כי הטלפון לא ניתן לתיקון.כהסבר אמרו לי שהגירסא היא זו שעושה את הבעיה.בדקתי עם יורוקום והם לא מכירים את זה. אחרי זה קראתי את כל הנספח של הביטוח והשירות ולא מופיע שום דבר בקשר לעידכון גירסא
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת דגם מכשיר . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
נגה-פניות הציבור-סלקום |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר קרסיק בקשר לעדכון גרסא ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|