פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מידע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי למרכז השירות של סלקום בכדח לבדוק חשבונית (עלויות), 2 נציגות שירות לא נתנו לי את הנתונים הנדרשים מכיוון שאני לא בעל המכשיר, למרות ששבוע שעבר שרציתי לשדרג את המכשיר קיבלתי את כל הנתונים שרציתי מהם. שתי הנציגות שיחקו בי והעליבו אותי ובעיקר בזבזו את זמני.
לאחר מריבות בטלפון היא סירבה לתת לי את שמה ובנוסף סירבו להעביר אותי למישהו אחראי.

מייד שייכנס חוק הניידות אני יהיה הראשון שיעבור - בהתחייבות.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אביזרט דובי בקשר לברור חשבוניות וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה