פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלומי שווא במשך שנתיים נושא התלונה:
אלף חגית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים קיבלתי מכשיר ממקום העבודה וחדלתי להשתמש במכשיר שברשותי,יצרתי קשר עם מרכז השירות בו הבטיחו לי שאני אשלם רק עבור המכשיר ברשותי.עקב מעבר דירה עשיתי סדר בח-ן שקיבלתי ולתדהמתי גילתי שאני משלמת עבור ביטוח ועבור דמי שירות במשך שנתיים בהם לא בוצעה שיחה מהמכשיר (שיחה אחרונה לאחר בירור מול נציג שירות הלקוחות מ 14.4.05-13.5.05 )שביקשתי לקבל החזר רטרואקטיבי נאמר לי כי לא ניתן מכיוון שהייתי צריכה לפנות למרכז השירות ושזו בעיה שלי שלא פניתי לפני הזמן.כמובן גם שהתבקשתי להגיע למרכז השירות כדי לנתק את הקו ,ומאחר שלא הסכמתי שלחו לי בסוף לפקס.
אבקש לזכות אותי במיידית עבור השנתיים מהם סלקום נהנתה מתימומתי ומתשלומי שווא עבור ביטוח למכשיר ועבור אחזקת קו שלא היה בשימוש .
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אלף בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה