זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סניף אשקלון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 30/5/07 הובטח לי שיעבירו את הפלאפון ביום חמישי 31/5/07אחרי התיקון לקרית גת.פעמיים חזר הפקיד שאין כל בעיה. המכשיר לא הגיע לא ביום חמישי ולא ביום שישי. הפקידה בקרית גת טענה שאין לה כל דרך להתקשר לאשקלון ולברר
(נו צריך פשוט לרחם עליהם,) אציין שהמכשיר נכנס לתיקון מינימום 6 פעמים . ולא תוקן.הבעיה חזרה על עצמה. אני בזבזתי הוצאות
נסיעה מקרית גת לאשקלון. בזבזתי שעות של המתנה לקבל המכשיר, וכל זאות לשווא.
אף התקשרתי למוקד *123 של סלקום וגם שם אומללים אין להם כל דרך להתקשר לסניף באשקלון, זאות היתה תשובתם של נציגי השירות גם בקרית גת וגם במוקד. האם יתכן חוצפה שכזאות, שכך הם ישיבו בימינו ללקוח.
הרגשתי, אטימות של כל השירות שלהם,איטמות של הניצגים שלהם.
אני מקווה, שתלונתי לפחות תתקבל ותטופל.
תודה רבה- ריקי גונן.
|
|
|
|
|