פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מדיניות בסלקלום נושא התלונה:
דקל משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום מזמן כבר לא מה שהייתה.
העדיפו לתת סרט שני כביכול מתנה ועוד כעל מיני חרטות לא שימושיות. מחדירים לנו בשיטות סופר מתוחכמות שכביכול אנו משלמים פחות וזאת בזמן שזה רחוק מהאמת הפשוטה.
מר מנכל אתה יכול לעמוד בככר העיר ולנסות לשכנע אנשים אבל זה רק יוכיח שאתה איש מכירות ממוצע = שקרן ולא רואה ממטר את הלקוח אחרי שהתחייב אליך/קנה מוצר.
אך זה סיכון כי אם אני אראה אותך בכיכר אני אנפץ לך את מכשיר הג'י.פי.אס (סתם חתיכת פלסטיק)בפרצוף המתנשא שלך.
בקצרה:
רכשתי מכשיר ניווט ביקשתי מהמוכרנית (בשם ד. מסניף ר"ג) לבדוק את המכשיר במקום , היא לא הסכימה לתת לי בטריה, הוצאתי בטריה שהכנתי מבעוד מועד למרות מחאותיה ניסיתי לבדוק, אך היה צורך להתקשר למוקד האינטרנט בכדי להתחבר. המוכרנית לחצה עליי מספר פעמים לא להתקשר לתמיכה מתוך החמות מפני שהם לא אוהבים שמדברים איתם מהחנות בכל זאת ניסיתי אולם לא הצלחנו לחבר את המכשיר בלחץ שהיה.
אמרתי ל-ד. שאני לא אבצע את הקניה אלא דרך הטלפון בכדי שאוכל לבטל עפ"י חוק בתוך 14 יום. אולם נאמר לי על ידה כי גם דרך הטלפון לא ניתן לבטל.
מכאן רק החלו התלאות המכשיר לא עבד לבסוף התברר שאני צריך כל הזמן למחוק את הזיכרון ולהשאיר כ-50% זיכרון פנוי.
לא נאמר לי שניתן לבטל תוך 24 שעות וכו'.
לאורך כל השלושה שבועות מאז הקניה שוחחתי כל יום עם נציג סלקום ופתאום התבררו לי חיובים רבים וסתירות רבות בין הנציגים אבל השורה התחחתונה לכולם שחייבו אוי לאורך שנים יותר ממה שהיה צריך.

להבנה יש לי מכשיר סלקום עיסקי כ-500 ש"ח מינימום בחודש ועוד 2 פרטיים.
סלקום החליטה שאני לקוח נאמן (מהיום הראשון שסלקום בארץ!!!!!!) ואני מחויב בחבילה אך כנראה שיש עוד חברות וגם אם הם גנבים (לא בדקתי) אני מעדיף שידפוק אותי משהוא שלא השכבתי אצלו כ-100,000 ש"ח עד היום.
לא עוד!!!
אך איך אני מחכה לניוד מספרים אתם תישארו עם מנוי בודד של מר מנכל שפירא.
אתם מוכנים לשקר על ימין ועל שמאל (יש לי הקלטות מהשבועות האחרונים) בכי להגן על המדיניות של גניבה ללא אפשרות למחות על כך...
מספיק שתעמדו בשירות לקוחות שעה ותשמעו את הלקוחות הממורמרים שעבדו עליהם ואת התסכול שלהם שאין עם מי לדבר...
כמובן שגם כספי אך זה מישני סוג הנזק :
שיודו בטעותם ובהולכת שולל אותי ושויחזירו הכסף שלקחו ללא תמורה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה פניות הציבור -סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר דקל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה