פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ופגיעה בזכות לקניין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל כשרציתי לעבור למסלול חיילים ממסלול טוקמן שאלתי במוקד הטלפוני מה אני צריך להביא עימי התשובה הייתה צו גיוס או חוגר, ויזה, תעודת זהות ואת הפלאפון. וכך עשיתי ניגשתי למוקד שהיה נוח לי להגיע אליו והוא רחובות. כאשר הגעתי לשם התברר שהויזה שלי לא מספיק טובה להם כי המספר לא חרוט אז שלחו אותי לבנק למלאות טופס וכשהגעתי אל הבנק שציינה הנציגה הבנתי שבכלל אני צריך להגיע לסניף שלי, בנוסף הבנתי שניתן בכלל לפקסס את זה ולחסוך את כל הטרטורים וזאת למרות שכאשר ביקשתי מנציגה לעשות זאת לפני שיצאתי אל הבנק היא סירבה. בדקתי מדיניות זו אצל אורנג' וגילתי שאכן ניתן לעשות הכל דרך הפקס ושאפילו המסלול הוא אותו מסלול בדיוק... ואז החלטתי ליתר ביטחון לבדוק קודם שהפלאפון שלי הוא סים פרי כפי שאמור להיות שכן הוא נקנה במחיר מלא (פלאפון ומטען בלבד ב 600 ש"ח כאשר הוא נמכר ב300 ש"ח למי שאינו לקוח טוקמן .בחול הוא עלה 119$ או 60 יורו) ומכיוון שגילתי שאינו סים פרי ניגשתי שוב לסניף של סלקום ואמרתי להם שהם יכולים לפקסס את הטופס לבנק והם התעקשו שלא לאחר טלפון או שנייים החליטו סופית שאי אפשר אז אמרתי שאני רוצה לעזוב את סלקום ולכן הם צריכים לפתוח לי את הטלפון בחינם ולא כפי שהם מבקשים וכאשר הסברתי להם את זה כמה וכמה פעמים הרמתי טיפה את הקול והנציגה הבהירה לי להוריד את הקול כי "אנחנו אנשים תרבותיים" אמרתי לה טוב אז תעבירי אותי למישהו אחר אם אני לא תרבותי מספיק אז היא הוסיפה" כולם כאן תרבותיים ואף אחד לא רגיל פה לברברים" ואז כבר הכל התחיל להיות ממש לא יפה משני הצדדים. עד שהחליטו לזרוק אותי מהסניף כי סרבתי לצאת עד שאני מדבר עם המנהל או עד שיפתחו לי את הטלפון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שלמה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה