פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני 3 חודשים נגנב לי הנייד (שהנני עדיין משלמת עליו) וחוייבתי על ידי חברת סלקום ב-180 ש"ח עבור שמירת המס' ועבור חיבור טלפון אחר (שלא קניתי בחברה אלא קיבלתי מקרובת המשפחה). בחברה טענו שכולם משלמים את הסכומים הללו במידה ורוצים לשמור על המנוי בחברה. היום התוודעה לי שרק אני היא זאת שהולכתי שולל ושרק מכיון שלא התווכחתי ולא צעקתי שילמתי עבור השירות הנ"ל ( למרות שכשביררתי את הפרטים לפני כן בש"ל של החברה נאמר שלי שאשלם רק 800 ש"ח בור שמירת המס'!! ועוד ע"י מס' נציגים).ההתרעמות שלי נובעת מהחוצפה הישראלית => שברגע שמרעישים ועושים בלאגן מקבלים כל מה שרוצים ולי אישית ששוחחתי לאורך כל הטיפול בצורה מנומסת ומכובדת משלשים את המחירים... חוצפה באמת עוזרת לקדם תהליכים !!!!!!!! (רק חשוב שלא קיבלתי טיפול מאחראי מח' בנושא לאחר שפניתי חזור לאחר חיבור הקו)... חבל...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של 100 ש"ח שלא דובר עליהם במהלך השיחותעם נציגי השירות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ג'ני בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה