פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות נושא התלונה:
ליבוביץ לירון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סלקום כבר מספר שנים וכלקוחה פרטית סכומי החשבונית החודשית שלי גבוהים באופן יחסי ולא יורדים ממינימום של 300 ש"ח לחודש.
אתמול בערב נגנב / אבד לי מכשיר חדש לחלוטין שרכשתי לפני כפחות מחודש.
על המכשיר, מלבד התחייבות חודשית, אני משלמת על חבילת גלישה לאינטרנט ובנוסף על שמירת המספר הישן סה"כ 27 ש"ח לחודש.
היום כאשר דיברתי עם סלקום הבהירו לי באופן חד משמעי שאני צריכה להמשיך לשלם את כל הסכום מבלי שום התחשבות בכך שהמכשיר נרכש סה"כ לפני חודש ושזה ממש לא הוגן שאני צריכה להמשיך לשלם על חבילת גלישה שמאתמול בערב אין לי שום שימוש בה ועל אחת כמה וכמה תשלום על קו נוסף שכרגע בכלל משמש כקו עיקרי ובלעדי!!!
במטרה למצוא פתרון עם נציג השירות הוא הציע לי לבטל את הקו אבל כמה מפתיע, אני צריכה לשלם קנס של 1800 ש"ח!!!!! ובנוסף לכל גם לא להשאר עם המספר הישן שלי.
אני מבינה את החוקיות היבשה ואת כל הסכמי ההתחייבות למינהם אבל הייתי מצפה כלקוחה ותיקה ובהחלט לקוחה טובה מבחינת החשבונית שסלקום תבוא לקראתי ולפחות יורידו לי את חבילת הגלישה שאני לא עושה בה שום שימוש וגם לו רציתי אני לא יכולה לעשות בה שום שימוש עם המכשיר הישן שלי.
לא האמנתי שזה היחס שאני אקבל ורציתי לחשוב שמלבד העובדה שזוהי חברה גדולה ומסחרית יחסי האנוש והתחשבות בלקוח עדיין יהיו בחברה, נוכחתי לדעת שלא.
אני יכולה להגיד בלב שלם שחברת סלקום אכזבה אותי ועצוב לי להיות כבולה עוד 36 חודשים למקום מנוכר וחסר התחשבות שכזה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפחתת התשלום החודשי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' לירון ליבוביץ בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה